  • Data: 2012-06-21 09:33:05
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-06-21, o godz. 09:07:49
    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Maciek Babcia Dobosz napisa?(a):

    > Tyle, ze to bije w sprzedawce a nie w konsumenta bo ten ostatni ma
    > ustawowa ochrone w postaci niezgodnosci towaru z umowa.

    Więc od razu możesz iść do sądu bo sprzedawca w iSpot nie przyjmie
    nawet uszkodzonego komputera po upływie 12 miesięcy gwarancji twierdząc
    że gwarancja się skończyła a jego nic więcej nie obchodzi i takie są u
    nich regulacje. Żeby nie było - sprawa jednego Mini z mojej firmy trwa
    już prawie rok i końca nie widać. Staram się wyegzekwować swoje prawa i
    pewnie to zrobię- pytanie za ile czasu. Mnie na to stać bo user dostał
    inny sprzęt a sprawę prowadzi firmowy prawnik. Indywidualny nabywca
    jest z ręką w nocniku - mimo formalnych praw zostaje z cegła w ręku.
    Nie mówiąc już o tym że możesz się brzydko oparzyć próbując realizować
    w Polsce gwarancję worldwide na kompy stacjonarne zakupiony w USA. Albo
    dowiedzieć się że sprzęt kupiony w PL z gwarancją Worldwide nie ma jej
    poza granicami PL. Albo dowiedzieć się że na część elementów w pudełku
    w ogóle nie masz gwarancji bo to nie produkt Apple tylko produkowany na
    ich zlecenia.

    Generalnie od czasu gdy w 2007 roku Apple wszedł bezpośrednio do Polski
    jest ciut lepiej ale to nie znaczy że dobrze. SAD jako przedstawiciel
    Apple wcześniej potrafił odmówić naprawy dostarczonego sprzętu żądając
    dokumentów odprawy celnej na sprzęt zakupiony poza PL. Inaczej
    twierdził że sprzęt przemycony i gwarancja nie obowiązuje.

    Wiesz - ja z serwisem Apple mam do czynienia od ~1994 roku. I wiem o
    czym piszę.

    Zdrówko