  • Data: 2012-06-21 10:47:45
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-06-21, o godz. 09:49:19
    Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> napisał(a):

    > Żeby tylko oni. HP kupiony w MM też ma rok gwarancji. Chcesz więcej -
    > płać.

    Ale to dotyczy konkretnego modelu i dystrybutora. Apple ma 12 miesięcy
    na wszystkie produkty konsumenckie. Nie mówiąc już o tym że Apple
    zastrzega że za diagnostykę sprzętu może żądać kasy. Polecam przejrzeć
    ich warunki "ograniczonej gwarancji". Pozostaje gwarancja handlowa
    sprzedawcy na 24 miesięce ale z tym te z są problemy. iSpot potrafi po
    prostu odmówić przyjęcia sprzętu do naprawy co mi się zdarzyło.

    Zdrówko