    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [MSPANC] Elektroda jeszcze raz !
    Date: Thu, 26 Apr 2012 01:32:58 +0200
    Sender: r...@n...agh.edu.pl

    Hello nenik,

    Thursday, April 26, 2012, 12:48:08 AM, you wrote:

    > Pracy nie szukam, pytam z ciekawosci.
    > http://www.farum.pl/page.php?i=240
    > pytal ktos ?
    > Widze ze takie ogloszenia wisza i wisza, chetnych brak czy placa grosiki?

    Ale Ty widzisz, jakie oni mają wymagania? Toż to mi przypomina jako
    żywo ofertę pracy dla sekretarki, która musi mieć wyższe wykształcenie
    ekonomiczne, 10 lat praktyki i nie więcej niż 21 lat.

    Może kiedyś znajdą geniusza, który potrafi projektować _porządnie_
    układy na wzmacniaczach operacyjnych, zasilacze impulsowe, wiązać
    krawaty i usuwać ciążę - oj, chyba się zapędziłem - jeszcze ma
    programowac mikrokontrolery i projektować PCB Orłem.

    Ja tam bym sobie poradził z operacyjnymi i zasilaczami, ale PCB (i to
    proste - do zasilaczy) robię na piechotę KiCADem a Atmele na razie to
    dla mnie czarna magia. I nawet nie mam co podchodzić.

    --
    Best regards,
    RoMan