  • Data: 2012-04-26 11:35:24
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-19 22:47, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello Marek,
    >
    > Thursday, April 19, 2012, 10:29:38 PM, you wrote:
    >
    > A co do uzywanie polskich liter - ja do dzisiaj nie wiem, jak rozumieć
    > zdanie "Zadanie kata na lace" oraz prośbę "moglbys zrobic mi laske..."

    Z kontekstu wynika wszystko. Ide o zaklad iz chodzi o Żądanie kąta na
    lące i mógłbyś zrobić mi łaske.

    > Ale w angielskim też trzeba przestrzegać ortografii i używać
    > interpunkcji.

    W/w bylo w kontekscie polskich znakow. Nie bardzo rozumiem co ma piernik
    do wiatraka.

    > Olewasz wszystko - stylistykę, gramatykę, interpunkcję, ortografię a
    To chyba nie czytales jeszcze postow ludzi ktorzy naprade olewaja
    stylistyke gramatyke i interpunkcje.

    > I zadam po raz kolejny pytanie - podanie o pracę też napiszesz z
    > przypadkowymi przecinkami, bez polskich liter oraz z rażącymi
    > literówkami?

    Nie. Tak samo jak kazdego innego oficjalnego dokumentu. No i ?
    Jest zasadnicza roznica w ilosci pisanych oficjalnych pism a luznych
    postow i emaili.

    Pozdrawiam

    Marek