  • Data: 2012-04-28 18:28:52
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28-04-2012 17:30, Remek wrote:

    > Jeśli ktoś pismo oficjalne starannie, a w tzw. luźnej dyskusji nie, to
    > wystawia sobie świadectwo o braku zakorzenionych podstaw kultury bycia. To
    Kultura jest tzn. zbior norm ustalonych przez ludzi, nie jest to zbior
    niezmienny, dla jednego polskie znaki sa podstawa kultury dla innego
    zupelnie nie. Nie masz monopolu w tym wzgledzie, sorry.

    > objaw słomy wyłażącej z butów. Ciekawe jak czuja się lekceważeni przez
    > Ciebie respondenci?

    Czy ja wyslam posty bezposrednio do Ciebie ? Nie masz obowiazku ich
    czytania, feel free. Moze poudzielaj sie na elektrodzie jak na wolnych
    newsach masz problem.

    Pozdr

    Marek