  • Data: 2012-04-26 02:49:49
    Temat: Re: [MSPANC] Elektroda jeszcze raz !
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.04.2012 00:43, nenik wrote:

    > Zle dla pracownika bo 1000zl nawet na poczatek to cale nic.
    Jak miałem praktyki 2 lata temu to po drodze z pracy słyszałem rozmowy
    różnych ludzi wracających z ich pracy. M.i. jeden chwalił się drugiemu,
    że "ta robota na magazynie jest całkiem spoko, bo ma cały tysiąc na rękę
    i na czas a nie to co w poprzedniej robocie". Ja dostawałem wtedy więcej
    na praktykach, na niepełne pół i uważałem, że to nie tak dużo. Punkt
    widzenia...

    Michoo