  • Data: 2012-04-27 15:15:02
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Thu, 26 Apr 2012 11:30:37 +0200,
    Marek Borowski <m...@...borowski.com> screamed:

    > Czemu mieszasz dwie rozne kwestie ? Brak polskich znakow jest
    > nieoficjalnym standartem, ortografia stokrotki na razie nie.

    Odwrotnie.
    Brak półśkich liter jest nieoficjalnym standardem.
    Ortografia stokrotki jest nieoficjalnym standartem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 15:14:11 user up 13151 days, 3:09, 1 user, load average: 0.01, 0.04, 0.45 ]

    I've stopped drinking, but only while I'm asleep. -- George Best