  • Data: 2013-08-26 13:34:05
    Temat: Re: MS Wireless Mouse 1000
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.08.2013 11:47, Chris pisze:
    > marfi nabazgrał(a):

    > U mnie po czasie zrobiła się taka że mogła służyć za oponę do rowerka
    > dziecięcego :) a szkoda bo sama myszka mi bardzo leżała.

    A mi to MS 1000 bardzo ładnie chodzi, ponad pół roku, co prawda na
    początku miała przypadłość taką że sama klikała środkowym przyciskiem
    (tj. czasem wystarczyło musnąć), to jej jakoś ostatnio przeszło.

    Kupiłem zestaw w Biedronce, może to ma jakieś znaczenie, w sensie że do
    Biedronki poszła lepsza partia?