  • Data: 2010-11-09 21:35:03
    Temat: Re: MIędzyfazowe 230V ?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    A ja mam inne wytłumaczenie.
    Zanabyłem swego czasu falownik schneider-a (ATV11 o ile pamiętam).
    Podłączyłem, odpaliłem, zaświecił, zgasł, zadymił... lekko zresztą.
    Zrobiłem oczy, wymontowałem i ze zdziwieniem zobaczyłem 3x120AC czy
    jakoś tak na plakietce. Hurtownia rozłożyła ręce - w końcu tylko
    handlują (sam wybrałem z półki, więc nie mogę mieć pretensji).
    Ciekawie za to podszedł Schneider-PL. Wymienili mi na nowy, odpowiedni
    dla naszych instalacji, nieodpłatnie oczywiście. Przeprosili - nie mają
    pojęcia jakim cudem na półce w hurtowni znalazło się wykonanie okrętowe!

    Pzd,
    Irek.N.