  • Data: 2010-11-10 05:45:10
    Temat: Re: MIêdzyfazowe 230V ?
    Od: "Tornad" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tornad napisa&sup3;:

    > Ale trzeba do tego wszystkiego dwa razy grubszego druta, bo elektronów
    > musi si&ecirc; dwa razy wi&ecirc;cej zmie&para;ci&aelig;. Praw fizyki pan nie
    zmienisz.

    No ciesze sie, ze cos zaczynasz kumac. Napisalem, ze druty doprowadzajace
    prad do mojego domu maja srednice okolo 1 cm czyli 10 mm. Przewody do suszarki
    o mocy 4 kW maja srednice po okolo 5 mm. Sadzisz, ze to jeszcze za malo? A
    moze za duzo i martwisz sie, ze nie grzeje Hameryki?

    > Macie tam w Hameryce jak&plusmn; spawark&ecirc;, ale tak&plusmn; na pr&plusmn;d, a
    nie gazow&plusmn;, &iquest;eby
    > sobie na &sup3;uk popatrze&aelig;? (Najlepiej przez okulary, takie bardzo ciemne.)
    No popacz pan, przez okulary, jakiego robisz z siebie nieuka. Mnie uczyli, ze
    spawa sie specjalnymi elektrodami. A Ty sugerujesz, ze bede spawal miedzia.
    Albo srebrem ze stycznikow? Idz do terminu, naucz sie fachu a potem krytykuj
    specjalistow.

    > No prosz&ecirc;, ca&sup3;kiem jak u nas.
    To tak jak z tramwajami w Wachocku; byly, ale do Warszawy je zabrali.
    Mlody gdy w Hameryce skretki produkowali to ty jeszcze boso za orkiestra
    ganiales.

    > Ale nadprzewodniki, to my robimy ca&sup3;kiem inaczej.
    >
    > Jarek

    Chyba w balona. Najpierw zrob kurs i zdaj na przewodnika a potem jak
    spowazniejesz i przestaniesz probowac wprowadzac powaznych ludzi w blad -
    pogadamy.
    Innymi slowy skoro jestes taki przemadrzaly to dlaczego ani slowem nie
    odpowiedziales Pytajnikowi? Cala swa pare puszczasz gwizdkiem i krytykujesz.
    My to, my tamto. Ale konkretnie to nic nie wiesz. Jak sam gdzies zaslyszales,
    praw fizyki nie zmienisz, one sa wszedzie jednakowe z tym, ze trzeba je
    najpierw doglebnie poznac.
    > --
    > Tere fere kuku, strzela baba z &sup3;uku.
    Gra polslowek. Pedzi glizda o kiju i chucha.

    Tornad