  • 61. Data: 2011-07-10 20:45:23
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    MMM <d...@w...edu.pl> napisał(a):

    >Tak bardzo nudzi ci się tego wieczora że spędzasz czas na trollowaniu?

    Nie, swietnie sie bawie Twoimi tlumaczeniami :)

    >Przemyśl od początku swoje zachowanie,

    Nie pisz jak dzieciak albo panienka o zachowaniu, tylko przeczytaj watek
    od poczatku na spokojnie i wyciagnij wniosek. Posluchaj czasami ludzi,
    chociaz nie wiem czy Twoje przerosniete ego na to pozwoli.

    >schowaj urażone ambicje i
    >zajmij się czymś pożytecznym zamiast mącić ludziom w głowie.

    Powiem juz tak na koniec.Piszesz w kolko jak nawiedzony
    o sprawdzaniu aktualizacji na prosbe uzytkownikow nie biorac pod uwage
    zaimplementowania pytania o to przy starcie programu - - nie chcesz tego zrobic
    pomimo, ze jest to rozsadne i rownie wygodne dla uzytkownika? To znaczy, ze masz
    ukryty powod tak robic i byc moze brudne intencje. Wszystko w temacie.
    Powodzenia w traceniu klientow.

  • 62. Data: 2011-07-10 20:50:23
    Od: Tomek Łabuz <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-10 22:24, MMM pisze:

    > to ty przecież napisałeś:
    > "parę osób napisało Ci, że to jest jednak przydatna opcja"
    > uznałeś ich za chorych na umyśle paranoików....
    >
    > No więc żadnych "paru osób" nie uznałem za chorych paranoików, a
    > polemika była z Panem Peresadą.

    no ale wszyscy, którzy uczestniczyli wtedy w wymianie zdań mieli takie
    same uwagi, więc Twoją odpowiedź można przypisać do nich wszystkich,
    taka specyfika newsów, że odpowiedź przypisana jest do jednego posta
    "wyżej" ale to się wszystko w pewną całość jednak składa

    > Chyba się zgodzisz ze mną że stwarzanie przez Pana Peresadę wrażenia o
    > jakimś szkodliwym działaniu programu są całkowicie nieuprawnione i nie
    > ma na to żadnych dowodów?

    nie do końca, znaczy ja nie nie posądzam Cię o niecne działania i pewnie
    Pan Peresada wbrew temu co piszesz również, ale skąd na Teutatesa
    wiadomo co robi ten Twój program w tle? jakimś cudem opcja "sprawdzaj
    automatycznie aktualizacje" pojawiła się w wielu programach a ostatnio
    nawet we wspomnianym przeze mnie androidzie (przynajmniej w wersji dla
    Samsunga Galaxy), który potrafił użytkowników doprowadzić na skraj
    bankructwa trzymając wszystko w "chmurze", sporo firm (i nie każ mi tu
    wywlekać ich po nazwie) spotkało się ze sprzeciwem użytkowników na
    automatyczną aktywność w sieci, po prostu dobrym zwyczajem jest dać
    wybór użytkownikowi czy chce czy nie, coś ściągać, łączyć się itp, dla
    Ciebie to jeden checkbox na formatce i jeden if sprawdzający parametry
    aplikacji, to tak licząc z zaparzeniem kawy i przerwą jakieś 30 minut
    roboty.... a zareagowałeś alergicznie i jak na kogoś dbającego o dobro
    klienta co powtarzasz tutaj często delikatnie mówiąc nieładnie
    co z tego, że masz klientów paranoików? nie chcesz im sprzedać tego
    programu? 30 minut i masz następna potencjalną grupę odbiorców, i
    jeszcze Ci się transfer prawdopodobnie zmniejszy na serwerze, bo część
    wyłączy dla dobra swojej psychiki

    > A co do opcji aktualizacji to napisałem już chyba z 5 razy że rozważam
    > dodania opcji wyłączenia sprawdzania...

    zauważ kiedy.... baaaaardzo późno, a ja cały czas odnoszę się do
    początkowego stanu dyskusji, kiedy pozwoliłeś sobie na sporo sarkazmu w
    kierunku swoich potencjalnych klientów a teraz próbujesz z tego jakoś
    wybrnąć...

  • 63. Data: 2011-07-10 20:51:58
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    MMM <d...@w...edu.pl> napisał(a):

> [...]
    >Chyba się zgodzisz ze mną że stwarzanie przez Pana Peresadę wrażenia o
    >jakimś szkodliwym działaniu programu są całkowicie nieuprawnione i nie

    Nie ma dowodow, ale uzytkownik nie bedzie dociekal, co jest w tych bajtach...
    ich w ogole nie powinno byc bez jego zgody. A ja zgody nie wyrazilem
    na wysylanie cokolwiek z mojego komputera bez informowania mnie o tym.
    Czy program na starcie powiadomil mnie, ze bedzie cos wysylal? Nie.
    Jak nie rozumiesz glebi zaggadnienia, to tak mi przykro.
    Dobranoc.

  • 64. Data: 2011-07-10 20:53:21
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    MMM <d...@w...edu.pl> napisał(a):

    >Proszę podaj chociaż jeden cytat, który odnosi się do "innych
    >użytkowników" tak jak prosiłem. Tylko jeden.

    Wez juz skoncz te trolowanie i pisanie o wszystkim tylko nie na temat watku.

  • 65. Data: 2011-07-10 20:57:49
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On Jul 10, 10:45 pm, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:

    > Nie, swietnie sie bawie Twoimi tlumaczeniami :)

    tak sądziłem że chodzi tylko o trollowanie :-)

    > Powiem  juz tak na koniec.

    Nareszcie :-)))))))))))))))

> [...]
    > ukryty  powod tak robic i byc moze brudne intencje. Wszystko w  temacie.

    Nie pisz bredni, zadajesz niby do mnie pytanie "nie chcesz tego
    zrobic"? i za chwilę sam na nie odpowiadasz mimo że pozornie jest
    skierowane do mnie :-)))))))))))
    już z 5 razy napisałem że rozważam dorobienie opcji wyłączenia także
    twoje brednie i kłamliwe bzdury o "ukrytych intencjach" już tylko
    śmieszą :-)))))))))))
    Potrolluj sobie gdzie indziej. Pa :-)))))))))

  • 66. Data: 2011-07-10 21:09:57
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 10 Lip, 22:50, Tomek Łabuz <j...@g...com> wrote:

> [...]
    > początkowego stanu dyskusji, kiedy pozwoliłeś sobie na sporo sarkazmu w
    > kierunku swoich potencjalnych klientów a teraz próbujesz z tego jakoś

    Skoro sprawa została wyjaśniona to po co dyskutować na temat postów
    pisanych przed wyjaśnieniem?
    Tak jak już pisałem opcję w jakiejś następnej wersji będzie można
    wyłączyć i to powinno zamknąć temat.

    Jest bardzo dużo rzeczy w programie do zrobienia, staram się
    koncentrować na tych najistotniejszych. Chętnie wysłucham uwag na
    temat programu, tylko już na litość boską nie w kółko o
    aktualizacjach :-)

    Pozdrawiam
    Marek

  • 67. Data: 2011-07-10 21:26:19
    Od: Alias Awatar <b...@a...eml>

    W dniu 11-07-10 22:45, Pan Peresada pisze:
> [...]

    > ukryty powod tak robic i byc moze brudne intencje. Wszystko w temacie.

    Oczywistym dla mnie jest, że ma w tym brudne intencje!
    Chce na koszt klienta reklamować nowe wersje i zachecac do ich kupna.
    Dlatego nie reaguje na meritum tylko troluje zarzucajac trolowanie.
    Normalnie drugi Niesiołowski.

    G.

  • 68. Data: 2011-07-10 21:26:38
    Od: Tomek Łabuz <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-10 23:09, MMM pisze:

    > Skoro sprawa została wyjaśniona to po co dyskutować na temat postów
    > pisanych przed wyjaśnieniem?

    bo nadal nie dotarło do Ciebie o co w niej chodzi... ale już nie będę
    tłumaczyć, bo już mi się nie chce... to Twój biznes, Twoi klienci,
    możesz ich sobie nazywać jak chcesz i jak chcesz ich traktować

    > Jest bardzo dużo rzeczy w programie do zrobienia, staram się
    > koncentrować na tych najistotniejszych. Chętnie wysłucham uwag na
    > temat programu, tylko już na litość boską nie w kółko o
    > aktualizacjach :-)

    życzę powodzenia i trochę dojrzalszego podejścia do swoich pracodawców
    czyli klientów, no chyba, że program piszesz "po godzinach" wtedy
    faktycznie może trochę mniej Ci na nich zależeć...

  • 69. Data: 2011-07-10 21:28:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-10 21:01, MMM pisze:
    > A skąd będzie o niej wiedzieć? Dla wygody użytkowników zrobiłem opcję
    > automatycznego sprawdzania czy aktualizacja jest dostępna.
    > Mój program ___nie pobiera automatycznie aktualizacji___, a jedynie
    > samą informacji czy taka aktualizacja jest.

    Tak jak Thunderbird, więc zagrożenia żadnego raczej nie ma.
    Jest opcja: sprawdź czy są aktualizacje. I to wystarczy.

    --
    animka

  • 70. Data: 2011-07-10 21:30:13
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-10 17:53:29 +0200, MMM <d...@w...edu.pl> said:

    > A zasłanianie się "niejednym użytkownikiem" daruj sobie i pisz we
    > własnym imieniu.

    Dwóch
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem