  • 51. Data: 2011-07-10 20:00:58
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 10 Lip, 21:48, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:
    > MMM <d...@w...edu.pl> napisa (a):

    > Naprawde chyba uwazasz userow za idiotow, ktorzy w konfiguracji
    > nie potrafiliby sobie ustawic czy chca czy nie automatycznego sprawdzania
    > aktualizacji.

    Widzę że dalej siejesz kłamliwe bzdury i trollujesz złośliwie próbując
    obracać użytkowników przeciw mnie.
    W każdym poście próbujesz stworzyć wrażenie że lekceważę użytkowników,
    chociaż opcję aktualizacji stworzyłem właśnie na ich prośbę i dla ich
    wygody.
    Nigdzie nie piszę że użytkownicy nie potrafiliby sobie takiej opcji
    wyłączyć, po prostu uważałem że opcja nie jest potrzebna.

    Traktujesz użytkowników jak idiotów, myśląc że nabiorą się na twoje
    bzdury, mam nadzieję że to się nie uda.

    Tak bardzo nudzi ci się tego wieczora że spędzasz czas na trollowaniu?
    Przemyśl od początku swoje zachowanie, schowaj urażone ambicje i
    zajmij się czymś pożytecznym zamiast mącić ludziom w głowie.

  • 52. Data: 2011-07-10 20:03:28
    Od: Tomek Łabuz <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-10 21:55, MMM pisze:

    > No i po co piszesz takie wyssane z palca bzdury?
    > Podaj cytat gdzie tak napisałem. Tylko konkretnie i bez owijania w
    > bawełnę.

    "To musi byc ciezkie takie zycie, w ciaglym strachu i pelne podejrzen o
    ukryte funkcje programow robiace cos "po cichu" w tle i wysylajace
    jakies dane bez Twojej wiedzy. Wspolczuje ;-)"

    "Jeśli zdrowe podejście to przewrażliwienie i nieuzasadniona
    podejrzliwość z samego tylko faktu że program łączy się z internetem
    to życzę... zdrowia, tego prawdziwego :-)"

    dla mnie wystarczy

  • 53. Data: 2011-07-10 20:04:38
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-10 21:10, MMM pisze:

    > A powiedz mi, o jakich przeprosinach i za co piszesz?

    Chłopie nie pogrążaj się.
    Nawet taki monopolista jak Autodesk umieszcza
    w instalatorach pytanie o to, czy sprawdzić aktualizacjr.

    JD

  • 54. Data: 2011-07-10 20:05:00
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 10 Lip, 22:03, Tomek Łabuz <j...@g...com> wrote:

> [...]
    > podejrzliwo z samego tylko faktu e program czy si z internetem
    > to ycz ... zdrowia, tego prawdziwego :-)"

    Pisałeś o paru użytkownikach innych niż Pan Peresada a te cytaty
    przecież odnoszą się właśnie do niego a nie do innych użytkowników.

    Proszę podaj chociaż jeden cytat, który odnosi się do "innych
    użytkowników" tak jak prosiłem. Tylko jeden.

  • 55. Data: 2011-07-10 20:08:53
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 10 Lip, 22:04, JD <j...@g...com> wrote:

    > Chłopie nie pogrążaj się.
    > Nawet taki monopolista jak Autodesk umieszcza
    > w instalatorach pytanie o to, czy sprawdzić aktualizacjr.

    A co to znaczy "nie pogrążaj się"?
    Dodałem opcję aktualizacji na prośbę użytkowników i dla ich wygody.
    Nikt wtedy nie pisał że chce mieć możliwość jej wyłączenia.
    Jeśli użytkownicy sobie życzą dodanie takiej opcji to ją dodam, ale to
    że w tej chwili robi się to automatycznie, nie uprawnia do pisanie
    bzdur o jakiś niecnych działaniach "za plecami".

    Pozdrawiam
    Marek

  • 56. Data: 2011-07-10 20:09:35
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

> [...]
    > podejrzliwość z samego tylko faktu że program łączy się z internetem
    > to życzę... zdrowia, tego prawdziwego :-)"

    Miałeś podać cytaty dotyczące tych "paru użytkowników" a nie do Pana
    Peresady.

  • 57. Data: 2011-07-10 20:20:21
    Od: Tomek Łabuz <j...@g...com>

    > Miałeś podać cytaty dotyczące tych "paru użytkowników" a nie do Pana
    > Peresady.

    a gdzie podałeś wymóg, że chodzi o Pana Peresadę?
    to po pierwsze, po drugie co za różnica do kogo ten tekst?
    to cytaty z samego początku dyskusji gdzie jeszcze parę osób zwróciło
    uwagę na to co piszesz i również wspominali o tej opcji, gdzie mogłeś
    zachować się jak na poważnego dostawcę softu przystało i napisać, że
    rozważysz taką opcję w przyszłości, obecnie jej nie ma itp itd i myśleć
    sobie co chcesz o swoich klientach.... ale na rany julek... jak chcesz
    być traktowany poważnie to takie teksty wsadź sobie w buty, na razie
    zachowujesz się jak wszystko wiedzący lepiej megaloman w krótkich
    spodenkach...
    kiedyś w pewnym hotelu zrobiłem rezerwację przez internet, kwota jaką
    miałem zapłacić po przybyciu była nieco mniejsza niż zwykle otrzymywałem
    (a sporo wtedy w tym hotelu bywałem). po przyjeździe na miejsce
    zapłaciłem tyle co zwykle, nie chciałem wtedy drążyć tematu
    ale drugiego dnia pojawił się nowy cennik, który jak się okazało
    uwzględniony był już w internecie ale na miejscu nie
    na pytanie czemu tak usłyszałem i tu trzymajcie się stołka:
    "no bo jak klient się upomni to mu zwrócą kasę a jak nie to nie"
    to był mój ostatni pobyt w tym hotelu, zarabia teraz na mnie konkurencja...

  • 58. Data: 2011-07-10 20:22:23
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-10 22:08, MMM pisze:

> [...]
    > że w tej chwili robi się to automatycznie, nie uprawnia do pisanie
    > bzdur o jakiś niecnych działaniach "za plecami".

    Pogrążasz się, bo uwagi o braku tej opcji w instalatorze
    odbijają się od Ciebie jak groch o ścianę.
    Dopiero ostatnio oświadczyłeś, że miałeś takie prośby.
    Moim zdaniem od tego powinieneś zacząć dyskusję
    i pokierować nią tak, by na tym skorzystać.

    Straciłeś paru klientów.
    Mnie nic do tego.

    JD

  • 59. Data: 2011-07-10 20:24:54
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    to ty przecież napisałeś:
    "parę osób napisało Ci, że to jest jednak przydatna opcja"
    uznałeś ich za chorych na umyśle paranoików....

    No więc żadnych "paru osób" nie uznałem za chorych paranoików, a
    polemika była z Panem Peresadą.
    Chyba się zgodzisz ze mną że stwarzanie przez Pana Peresadę wrażenia o
    jakimś szkodliwym działaniu programu są całkowicie nieuprawnione i nie
    ma na to żadnych dowodów?

    A co do opcji aktualizacji to napisałem już chyba z 5 razy że rozważam
    dodania opcji wyłączenia sprawdzania...

  • 60. Data: 2011-07-10 20:27:15
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 10 Lip, 22:22, JD <j...@g...com> wrote:
    > W dniu 2011-07-10 22:08, MMM pisze:

    > Pogrążasz się, bo uwagi o braku tej opcji w instalatorze
    > odbijają się od Ciebie jak groch o ścianę.

    To nie chodzi o uwagi. Chodzi o niczym złośliwe i nieuzasadnione
    stwarzanie wrażenia że program robi coś złego za plecami użytkowników,
    a nic takiego się nie dzieje.

    Pozdrawiam
    Marek