  • Data: 2011-07-11 09:24:13
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-10 22:08, MMM pisze:

    > A co to znaczy "nie pogrążaj się"?
    > Dodałem opcję aktualizacji na prośbę użytkowników i dla ich wygody.
    > Nikt wtedy nie pisał że chce mieć możliwość jej wyłączenia.

    Coś, czego nie da się wyłączyć, nie jest żadną "opcją" tylko dokładnym
    przeciwieństwem
    tego pojęcia :) Opcja to coś, czego *można* użyć... opcjonalne.

    > ale to
    > że w tej chwili robi się to automatycznie

    ... oznacza, że jest to "core funcionality" a nie żadna "opcja".

    Chyba czegoś nie rozumiesz albo po prostu nie czujesz.
    To, że akurat twój program nie robi nic szkodliwego, mogę uwierzyć na słowo.
    I pewnie większość podobnych softów ma też "dobre intencje". Ale wiele z nich
    ma intencje znacznie mniej czyste - w różnym stopniu.
    Nikt nie będzie wnikał który ze stu zainstalowanych programów jest szpiegiem, a który
    wymienia tylko poczciwe dane. To ma się samo nie dziać, i już. Po prostu w dobrym
    tonie
    jest nie robić tego bez ostrzeżenia, i bez szansy wyłączenia.

    Poza tym sam fakt że każdy z tych wkurzających softów próbuje dopchać się do swoich
    serwerów w celach cnych lub niecnych, powoduje, ziarnko do ziarnka, że po włączeniu
    kompa, zwłaszcza po dłuższej przerwie, nagle przez kilka minut (albo i więcej) jest
    ruch na łączu, którego nie potrzebuję. Tłumaczenie że to tylko ileś bajtów/kiloajtów
    itp. to tak jakby pisać, że owszem, szczam na deskę, ale tylko po jednej kropelce.
    A ja akurat chcę aktualizować soft *tylko* wtedy kiedy chcę, a chcę tylko wtedy, gdy
    czuję
    potrzebę, np. gdy coś się nie odtwarza bo player za stary itp. Nie dotyczy tylko
    antyvira,
    któremu pozwalam aktualizować się gdy chce.