  • Data: 2011-07-11 09:56:56
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-10 20:37, Tomek Łabuz pisze:

    > co do automatycznych aktualizacji - większość programów a może nawet
    > wszystkie jakie znam czy to na komórki czy na komputery mają taką opcję
    > do zaznaczenia - automatycznie sprawdź aktualizacje, nawet w androidzie
    > sie to pojawiło a kiedyś łączyło się wszystko ze wszystkim
    > automatycznie. Ma to na celu nie tylko ochronę ewentualnych pieniędzy
    > użytkownika - tak tak, kumpel pisze gry na komórki, dwie z nich miały
    > automatyczną opcję zapisu wyników na serwerze, kiedy zaczął zdobywać
    > rynki zagraniczne (w tej chwili to już jest globalna dystrybucja)
> [...]

    Dokładnie. W całej masie softów nikt nie będzie się pochylał nad dziełem
    akurat twego kolegi, albo MMM, żeby stwierdzić, że jest zapewne niegroźne,
    gdyż autor osobiście wyśmiał takie sugestie na grupie newsowej.
    Tylko potraktują je tak jak każdy inny produkt niosący potencjalne zagrożenie.
    Ale oczywiście niech autor zrobi jak zechce...