  • Data: 2011-07-11 08:13:37
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-11 10:04, MMM pisze:

    > Rozumiem że już przetestowałeś Machinery że taki wniosek
    > wyciągasz? :-)

    Nie widziałem żadnego ujęcia potraktowanego tym programem, którego nie
    dałoby się zrobić szopem. O wygodzie nie wspomnę, bo tej nie znam.
    Ale może istotnie, powinienem sam coś popróbować. I zrobię to przy
    najbliższej okazji.

    Jest taka zasada wśród ludzi, którzy przeszli etap instalacji
    wszystkiego, co znajdą - bardzo ciężko namówić ich do czegoś nowego, co
    posiada zbliżoną funkcjonalność do tego, co dobrze znają.

    --
    pozdrawia Adam
    /boję się radonu bo nie ma zapachu, smaku i rozumu/