    From: MMM <d...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Date: Sun, 10 Jul 2011 12:35:10 -0700 (PDT)

    On 10 Lip, 21:26, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:
    > MMM <d...@w...edu.pl> napisał(a):

    > Nie lubie Cie, ale to nie znaczy, ze zniechecam innych. Nigdzie nie
    > napisalem, zeby inni nie kupowali.

    Ale tu nie chodzi o zniechęcanie do kupna tylko bezpodstawne
    stwarzanie wrażenia że program robi coś złego poza wiedzą użytkownika,
    chociaż nic takiego się nie dzieje. Zrozum że nie masz żadnych dowodów
    na to że program robi coś złego a swoim pisaniem tylko stwarzasz takie
    wrażenie.

    > bo  to uzytkownicy sa Twoim chlebodawca i wypadaloby posluchac ich uwag.
    > No ale skoro uwazasz inaczej...

    Nie uważam inaczej, słucham ich uwag i na ich prośbę stworzyłem opcję
    informowania o aktualizacjach. Jak będę otrzymywał prośby żeby ta
    opcję usunąć albo dodać opcję wyłączenia to tak zrobię.