  • Data: 2011-07-10 20:20:21
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: Tomek Łabuz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Miałeś podać cytaty dotyczące tych "paru użytkowników" a nie do Pana
    > Peresady.

    a gdzie podałeś wymóg, że chodzi o Pana Peresadę?
    to po pierwsze, po drugie co za różnica do kogo ten tekst?
    to cytaty z samego początku dyskusji gdzie jeszcze parę osób zwróciło
    uwagę na to co piszesz i również wspominali o tej opcji, gdzie mogłeś
    zachować się jak na poważnego dostawcę softu przystało i napisać, że
    rozważysz taką opcję w przyszłości, obecnie jej nie ma itp itd i myśleć
    sobie co chcesz o swoich klientach.... ale na rany julek... jak chcesz
    być traktowany poważnie to takie teksty wsadź sobie w buty, na razie
    zachowujesz się jak wszystko wiedzący lepiej megaloman w krótkich
    spodenkach...
    kiedyś w pewnym hotelu zrobiłem rezerwację przez internet, kwota jaką
    miałem zapłacić po przybyciu była nieco mniejsza niż zwykle otrzymywałem
    (a sporo wtedy w tym hotelu bywałem). po przyjeździe na miejsce
    zapłaciłem tyle co zwykle, nie chciałem wtedy drążyć tematu
    ale drugiego dnia pojawił się nowy cennik, który jak się okazało
    uwzględniony był już w internecie ale na miejscu nie
    na pytanie czemu tak usłyszałem i tu trzymajcie się stołka:
    "no bo jak klient się upomni to mu zwrócą kasę a jak nie to nie"
    to był mój ostatni pobyt w tym hotelu, zarabia teraz na mnie konkurencja...