  • Data: 2009-07-09 13:59:47
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 09 Jul 2009 09:21:51 +0200, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "rs"
    >
    >Nie "cena", tylko "koszt".

    potrafilbys zdefiniowac roznice w tym kontexcie?

    > Kupowanie laptopa do pracy stacjonarnej jest
    >po prostu głupie. Mały, kiepski ekranik, nieergonomiczna pozycja,
    >dodupna klawiaturka, problemy z rozbudową (to akurat może być mniej
    >istotne dla wielu osó?). Do byle czego trzeba podłączać urządzenia
    >zewnętrznie.

    nie ty decydujesz, komu jaki ekran pasuje i do czego swojego lapa
    uzywa.

    >Och, nie musisz udowadniać, że ludzie kupują "zestawy" typu Creative 245
    >do słuchania muzyki.

    a chesz rozmawiac o audiofilach, czy moze zadwolosz sie glowna czescia
    rynku?

    >A co, współczesne wzmacniacze lampowe były montowane pięćdziesiąt lat
    >temu?

    mylisz wykonanie z opracowaniem technologii.

    >Chyba, że mamy akurat problem, który się nie zrównolegla.

    to jest problem programostow, nie uzytkownika i procesy sie sam enie
    zrownoleglaja. <rs>