  • Data: 2009-07-09 15:35:35
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Jul 2009 23:50:21 +0200, "Papa Smerf"
    <P...@z...zalasami.trala.la> wrote:

    >no nie, nie miałbym sprzętu, to były akurat proste i typowe uszkodzenia,
    >pewnie z prostymi i typowymi uszkodzeniami tv lampowego byś sobie poradził,
    >ale jak by było coś nietypowego, albo sam tv nietypowy to pewnie też miałbyś
    >problem:O)

    niby kiedy mialbym reperowac ten telewizor? teraz czy wtedy? telewizor
    lampowy to prawie nieskonczenie prymitywniejsza konstrukcja w
    porownaniu ze wspolczesnym komputerem. kazdy telewizor byl wlasciwie
    typowy. nie bylo takiej roznorodnosci jaka jest teraz. kazda firma ma
    kilkanasice / kilkadziesiat modeli.
    upraszaczajac sytuacja. sadze, ze jeszcze jestem w stanie zreperowac
    dowolny telewizor lampowy, z dowolnym uszkodzeniem, przy uzyciu
    jedynie miernika i bez schematu, zakladajac, ze zamienniki sa jeszcze
    dostepne. nie jestem natomiast w stanie zreperowac wspolczesnie
    produkowanego telewizora w takich samych zalozeniach.

    >ja sam często naprawiam rzeczy które normalnie nie opłaca się naprawiać (to
    >znaczy gdyby ktoś miał by mi to naprawić to koszta były by ogromne, a samemu
    >to za darmo?:O)

    skoro nie masz szacunku dla wlasnego czasu, to mnie juz nic do tego.
    no chyba, ze jestes prawdziwym hobbysta, to co innego, ale jestes w
    marginalnej mniejszosci. wieksozsc wyrzuca i kupuje nowy. <rs>