  • Data: 2009-07-09 15:19:45
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: RadoslawF <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-07-09 16:57, Użytkownik rs napisał:

    > co chesz z czym porownywac? jakos te kilka % uzytkownikow maka
    > strasznie kluje w oczy PCtowcow skoro kazda rozmowa w tym temacie jest
    > tak emocjonalna.

    To ja jako użytkownik maka i to z tradycjami z poprzedniego stulecia
    muszę takich jak ty strasznie kłuć w oczy. Zwłaszcza że tak
    emocjonalnie reagujesz. :-)

    > OSX ma obecniie prawie 10% na rynku systemow. to wedlug ciebie blad
    > statystyczny i nie mzna brac powaznie w porownaniach? topewnie stad
    > sie bierze tak niskie zaufanie do wszelkich statystych. malo tego. od
    > stycznia 2007 do grudnia 2008 OSX zdobyl ponad 3% rynku i nadal
    > rosnie. chcesz mozesz go nie brac w porownaniach, ale tylko na swoja
    > odpowiedzialnosc.

    Nie uważam OSX za błąd statystycznym natomiast procent użytkowników
    platformy sprzętowej MacPro w naszym kraju już owszem.

    > nie. to ty bez sensu porownujesz wybrane komputery applea (imaci) z
    > dowolnym PC pod wzgledem rozbudowy. <rs>

    Porównuje komputery zbliżone do siebie ceną początkową.
    Jesteś taki głupi że tego nie dostrzegasz, nawet po moim
    podaniu wartości czy jesteś taki beszczelny że świadomie
    chcesz te różnice cenowe przemilczeć ?

    Ja wiem że Porsche jest lepsze od Poloneza ale jeśli
    porównamy takie auta warte tyle samo wynik już nie będzie
    taki jednoznaczny.