  • Data: 2009-07-09 17:34:26
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: RadoslawF <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-07-09 17:49, Użytkownik rs napisał:

    > co chesz tutaj przekazac?

    Że świadomy użytkownik Maka zna nie tylko jego silne strony
    ale również i słabe. I mocno się namyśli zanim komuś innemu
    taki sprzęt poleci.
    Natomiast świeży i niedoświadczony user będzie za wszelką cenę
    taki sprzęt zachwalał nie zważając na nic bo kierują nim
    emocje.

    > rozmawiamy o konstrukcji sprzetu, o podatnosci uzytkownikow maka na
    > chwyty matketingowe, a teraz sie ikazuje, ze rozmawiamy o polsce.
    > polska jest marginesem wszystkiego, wiec z takiej perspektywy cala
    > dyskusja staje sie bezprzedniotowa.

    Nie rozmawiamy o podatności użytkowników na marketing a
    o większej lub mniejszej przydatności pewnych rozwiązań
    sprzętowych.

    > wiec popelniasz logiczny blad, jesli chcesz porownywac mozliwosci
    > rozbudowy.
    > jesli chcesz sensownie rozmawiac, na podstawie ceny to porownaj chocby
    > takie dwa:
    > http://www.apple.com/imac/design.html
    > http://tinyurl.com/mt3uwd

    Nie znam możliwości rozbudowy tych HPków i one nie są
    klasycznymi pecetami jakie tu porównuje do maków.

    > tak myslalem, ze tym sie moze skonczyc rozmowa z takim prostakiem,
    > ktory nie potrafi kontrolowac emocji. za tuzo takiego chamstwa na
    > usenecie, zeby sie jeszcze z toba szarpac. PLONK> <rs>

    Jak rozumiem kiedy kończą sie argumenty wystawia się
    plonkownice. Przyjemnej dyskusji z sobą samym.
    W takiej będziesz miał zawsze rację i nikt nie zaprotestuje
    że porównujesz składaka za 2 tyś ze sprzętem za 10 tyś.
    Ważne aby porównanie wypadło po Twojej myśli.