  • 11. Data: 2009-03-31 11:14:44
    Temat: Re: Lustrzanki a obiektywy analogowe
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > A jak to 45-200 - warte swojej ceny?

    Jeszcze go nie mam, ale mam plan miec.

    Nie mam teraz czasu biegac po sklepach.
    Moze w drugiej polowie kwietnia jak sie odrobie troche...

  • 12. Data: 2009-03-31 14:52:59
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    s...@g...com pisze:
    > Walczę z budżetem o kupno lustrzanki ewentualnie czegoś jak DMC-G1.
    (...)

    Cały czas mnie zastanawia Twój nick, znaczy wpisany jako adres e-mail.
    Spróbuj to szybko przeczytać to chyba mnie zrozumiesz. :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 13. Data: 2009-03-31 15:23:33
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "dominik" napisał
    s...@g...com pisze:
    > (...)
    >
    > Cały czas mnie zastanawia Twój nick, znaczy wpisany jako adres e-mail.
    > Spróbuj to szybko przeczytać to chyba mnie zrozumiesz. :)

    Nic nie mówiłem ale miałem podobny dylemat ; )

    adam

  • 14. Data: 2009-03-31 15:56:32
    Od: s...@g...com

    On 31 Mar, 17:23, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:

    > Nic nie mówiłem ale miałem podobny dylemat ; )
    ;
    Chyba nie rozumiem. Naprawdę ;)

  • 15. Data: 2009-03-31 20:14:37
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Jesli chodzi Olympusa i szkla manualne systemu OM, to polecam strone:
    http://www.biofos.com/cornucop/omz_e1.html

    Thomas

  • 16. Data: 2009-03-31 21:22:10
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik <s...@g...com> napisał

    > ;
    > Chyba nie rozumiem. Naprawdę ;)

    W niektórych czcionkach małpa wygląda jak litera "e", człowiek się łapie na
    szukaniu litery "j" ; ) To taki trochę nieszczęśliwy zbieg okoliczności i
    pożywka dla gości o zbyt wybujałej wyobraźni ; ))
    Bez obrazy - ewentualnie możesz mnie/nas nazwać niegramotnymi matołami
    ; ))))

    adam

  • 17. Data: 2009-04-01 07:26:58
    Od: Marx <M...@n...com>

    Chcialem zaproponowac zeby zmienial na zlodziszczepan, ale nadal traca
    zlodziejem :)
    Marx

  • 18. Data: 2009-04-01 10:00:17
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Marx napisał(a):
    > Chcialem zaproponowac zeby zmienial na zlodziszczepan, ale nadal traca
    > zlodziejem :)
    > Marx

    szczepanzmiastalodz :P

    wersja hardcore szczepanzmiastauc

    wer

  • 19. Data: 2009-04-01 11:51:51
    Od: d...@z...pl (Dariusz W.)

    Witaj !

    A po co uparlaes sie na G1 ?

    Jezeli juz chcesz miec 4/3 i masz malo kasy to...

    w Bydgoszczy kupisz w Media Markt E-420 + szklo za okolo 1000 zl
    i dokupisz sobie na allegro srednie tele. i bedziesz
    za 1500 zl mial korpus + 2 szkla.

    Dariusz W.

    Zamien w e-mail x na kropke

  • 20. Data: 2009-04-01 11:51:52
    Od: d...@z...pl (Dariusz W.)

    Witaj !

    Szkla manualne w systemie 4/3 ? Hmmm.... Cienko to widze.

    Wybralbym jednak Pentaxa do szkiel manual.

    Dariusz W.

    Zamien w e-mail x na kropke