  • Data: 2010-01-21 10:53:33
    Temat: Re: Lustrzanka dla początkującego reportera
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Często reporterskie minimum wyznacza cena - nie inaczej jest i w twoim przypadku.
    Ja z własnego doświadczenia powiem, że nie kupisz dobrze.

    O ile można oblecisz tematy Rebelem czy D5000/3000 (nigdy nie wiem który jest
    tańszy) o tyle szkła pod te wydmuszki trzeba zapiąć już reporterskie tj.

    1. 17-40L i 70-200/2.8LIS w Canonie
    2. ich odpowiedniki w Nikonie, nie wiem jakie, bo wszyscy znajomi reporterzy
    używają Canonow, czasami z Sigmą.

    Więc albo jedziesz na dual kicie i się zmieścisz w budżecie (500D, 18-200IS,
    430EX II; w Nikonie odpowiednio D90 18-200VR II, SB-600)

    albo

    kupujesz bo musisz to co powyżej i zbierasz fundusze na szkła z pkt. 1 :)

    Nie ma imho sensu kupowanie szkieł "ze środka" bo i tak wszyscy reporterzy
    kończą na zestawach z pkt 1.

    pozdrawiam,
    gietrzy