  • Data: 2010-01-21 13:08:45
    Temat: Re: Lustrzanka dla początkującego reportera
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie przesadzam.
    > obiektyw liczony pod FF i w Aps c nie umywa sie jakoscia optyczna do
    > innchy liczonych pod pas-c.
    > ma pancerna obudowe , jesli ktos lubi cos takiego nosic.
    > optycznie jest to obiektyw pod aps-c slaby , pod FF jest b fajny.

    Osobiscie używam go z powodzeniem z 50D zamiast 28-135 (potrzebowałem czegoś
    szerszego) i nie uważam, że jest słaby (optycznie), bo o niewątpliwych
    zaletach obudowy, etc nie będę pisał...
    Poza tym, patrząc na to do jakiego zastosowania miałby być używany
    (reporterka) i opisaną przez Marcina pożądaną wielkość publikacji zdjęcia,
    jego niezaprzeczalnym walorem jest stosunek ceny do oferowanej jakości
    wykonania i jakości zdjęć właśnie.
    Nie bez znaczenia będzie również jego b. dobra moim zdaniem praca pod
    światło, co w szybkiej reporterce sprawdzi się na pewno.

    pzdr.

    --
    Wojtek