eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaRe: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip] › Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Date: Sun, 14 Feb 2010 21:45:43 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 66
    Message-ID: <b8voomt6myxr$.17yxbf0izsgh0$.dlg@40tude.net>
    References: <hkjj5g$t79$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hkk59n$adk$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hkk9ke$l09$1@news.dialog.net.pl> <hkkq06$5cl$1@news.supermedia.pl>
    <hkl0dg$ot8$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkm7mf$ei6$1@inews.gazeta.pl>
    <hkm9p5$94t$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkmbt7$8a$1@inews.gazeta.pl>
    <hkmgk5$ddm$1@news.onet.pl> <hkps20$sig$2@inews.gazeta.pl>
    <hkpsmr$bgv$3@news.onet.pl> <hkq8vr$fge$1@inews.gazeta.pl>
    <by51pj417tt4.1kuj9zpgmvoy2$.dlg@40tude.net>
    <hksnhu$s80$1@inews.gazeta.pl>
    <4zco6nn5qfs2.1qaqg87ajy6eb$.dlg@40tude.net>
    <hkt4fg$5kf$1@inews.gazeta.pl>
    <1mrc3qgk5jnhz$.1eazidne22x0o$.dlg@40tude.net>
    <hkvmta$9qt$1@inews.gazeta.pl>
    <blpi5kxdl86k$.1lietinln3au4$.dlg@40tude.net>
    <hl9lk8$pqa$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.13.39.172
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266180343 17161 195.13.39.172 (14 Feb 2010 20:45:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Feb 2010 20:45:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: ?~X6yj}[/>Qcc%>()b\U,y%."Z9-T-r07I|g%KEp.*EkVPoQL`*qAZ*L,,ZpZQXBy#Fu1IY
    K7T4,lwVbsE?;~wo,a:.d]@Q5F@.Whu*`Nr"S!ic(q{,;3,!^)g4r5+<_s7X?zWOx7Y?5Y1=*w-}:q
    d@dIbX/Ijf~3lBoX8d0O-UM6Q+G_vliGq8NQT=p4X`EnE*wG5+~Xl`!@T,:
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:848495
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 14 Feb 2010 21:15:00 +0100, dominik napisał(a):

    > On 2010-02-11 11:41, Andrzej Libiszewski wrote:
    >>> Kto zamiatał? Sony pokornie płaciło za serwis nawet nie swoich aparatów,
    >>> lenovo coś tam wspominało o wadach i wymieniało, ale taki hp stwierdził,
    >>> że wymiana należy się tylko części produktów
    >> Tej części, która była dotknięta wadą. Nie wszystkie chipy były wadliwe.
    >
    > Windows prawda, dwa razy spaliłem ten chip i do dziś komputer nie jest
    > uznany za podlegający wymianie. Na sieci tasiemcowate wątki o tych, którym
    > się komputer posypał i mają ich gdzieś.
    > Oczywiście w konfiguracji z AMD działo się to wiele szybciej - po prostu
    > grzały się wiele więcej.

    Być może. Nie pamiętam zwyczajnie żebym z taką sytuacją się w pracy
    spotkał, z czego nie wynika że nie miały miejsca. Inna rzecz, że o serwisie
    HP trudno mi w ogóle coś dobrego napisać.

    >
    >
    >>>> Ani nvidia albi lenovo nie robili tego. Z akumulatorami to
    >>>> zresztą wina była nie HP czy Lenovo tylko Sony, bo ich produkcji były
    >>>> akumulatory. Mogły też trafić do jabłka.
    >>> Zdaje się, że nie tylko ich.
    >> Tylko. Akurat pracuję w takiej branży, że sprawę obserwowałem dość blisko.
    >
    > Jakoś nie chce mi się wierzyć, że wszyscy brali z jednego źródła
    > akumulatory i ktokolwiek nie pokusił się o testy.

    No przecież w informacjach był i producent i zakres numerów seryjnych
    wadliwych akumulatorów podany.

    > Jeśli było najtaniej to
    > pewnie bez dodatkowych gwarancji czy zobowiązań i jak się skończyło mogło
    > to wiadomo.

    A to już niczym nie poparte przypuszczenia.

    >
    >
    >>> To się nie przekonasz. Na nowym komputerze tego nie widać. Mój złomolaptok
    >>> ma już urwane cztery klawisze. W serwisie nawet tego nie ukrywają, bo nowa
    >>> klawiatura to 75zł + wymiana. Ot mamy tanie badziewie teraz, a nie sprzęt
    >>> jak za dawnych lat.
    >> Kiedyś wszystko było lepsze ;)
    >
    > Klawiatury w laptokach napewno.
    >
    >
    >>> Bierz poprawkę, że niezadowoleni krzyczą sto razy głośniej.
    >> Ale dotyczy to wszystkich marek, a takich opowieści grozy o innych
    >> serwisach nie słyszałem :)
    >
    > IMHO im produkt relatywnie droższy, tym gośniejsze te opowieści. Zacznij
    > krzyczeć że co to leika daje w ich cenie - od razu przyciągniesz uwagę.
    > Powiedz, że zepsuł Ci się medion za dwie stówki - ani kogokolwiek nie
    > zdziwisz, ani ktokolwiek Cię nie zapamięta.

    Jest w tym sporo prawdy.

    --
    Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: