eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaRe: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Date: Thu, 11 Feb 2010 02:35:36 +0100
    Organization: n/a
    Lines: 72
    Message-ID: <hkvmta$9qt$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hkjj5g$t79$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hkk59n$adk$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hkk9ke$l09$1@news.dialog.net.pl> <hkkq06$5cl$1@news.supermedia.pl>
    <hkl0dg$ot8$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkm7mf$ei6$1@inews.gazeta.pl>
    <hkm9p5$94t$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkmbt7$8a$1@inews.gazeta.pl>
    <hkmgk5$ddm$1@news.onet.pl> <hkps20$sig$2@inews.gazeta.pl>
    <hkpsmr$bgv$3@news.onet.pl> <hkq8vr$fge$1@inews.gazeta.pl>
    <by51pj417tt4.1kuj9zpgmvoy2$.dlg@40tude.net>
    <hksnhu$s80$1@inews.gazeta.pl>
    <4zco6nn5qfs2.1qaqg87ajy6eb$.dlg@40tude.net>
    <hkt4fg$5kf$1@inews.gazeta.pl>
    <1mrc3qgk5jnhz$.1eazidne22x0o$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 233.56.classcom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1265852138 10077 195.150.56.233 (11 Feb 2010 01:35:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Feb 2010 01:35:38 +0000 (UTC)
    X-User: ninikowy2
    In-Reply-To: <1mrc3qgk5jnhz$.1eazidne22x0o$.dlg@40tude.net>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (X11/20090318)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:848041
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-02-10 11:30, Andrzej Libiszewski wrote:
    >> coraz więcej wśród producentów. Apple ma swoje błędy, zaniedbania, ale
    >> jeszcze nie mieli tak poważnej wpadki jak nvidia z chipami, sony z
    >> matrycami, lenovo lub hp z wybuchającymi akumulatorami itd.
    > Wiesz, całej legendy by chyba nie było, gdyby OIDP nie próby zamiecenia
    > tego pod dywan.

    Kto zamiatał? Sony pokornie płaciło za serwis nawet nie swoich aparatów,
    lenovo coś tam wspominało o wadach i wymieniało, ale taki hp stwierdził,
    że wymiana należy się tylko części produktów, natomiast taki dell
    powiedział, że było sobie kupić więcej gwarancji. Każdy inaczej, lepiej
    lub gorzej.


    > Ani nvidia albi lenovo nie robili tego. Z akumulatorami to
    > zresztą wina była nie HP czy Lenovo tylko Sony, bo ich produkcji były
    > akumulatory. Mogły też trafić do jabłka.

    Zdaje się, że nie tylko ich. Zresztą kupując akumulatory podpisujesz
    umowę, gdzie możesz kupić drożej i mieć lepszą gwarancję i taniej, ale
    mieć niższej jakości i bez zapewnień. Ot jak w życiu.


    >> Zmieniają - wydłub klawisz z t23 i klawisz z nowego t61 - zdziw się co
    >> było pod nim.
    > Dzięki, ale nie czuję takiej potrzeby. Zresztą nowego to od biedy T500
    > mógłbym rozbierać, nie T61.

    To się nie przekonasz. Na nowym komputerze tego nie widać. Mój złomolaptok
    ma już urwane cztery klawisze. W serwisie nawet tego nie ukrywają, bo nowa
    klawiatura to 75zł + wymiana. Ot mamy tanie badziewie teraz, a nie sprzęt
    jak za dawnych lat.


    >> Bo to zależy jak trafisz z komputerem. Niestety.
    > Przewinęło mi się sporo ThinkPadów przez ręce i żaden nie skrzypiał.

    A im starsze tym lepsze na to miały szanse.
    Mimo wieku.


    >> Ale też nie znasz całej prawdy. Widziałem swój komputer na yt w filmie
    >> przestrzegającym przed kupnem. Tak zdezelowanego ciężko trafić. Mój przy
    >> nim to nówka z sklepu. A ludzie patrzą i głupoty dalej ślą w świat.
    > Całą prawdę to znają serwisy producentów i na pewno nie są skłonne się tym
    > chwalić.

    Kiedyś zapytałem serwisanta czy te komputery się często psują -
    odpowiedział z zadziwiającą szczerością "z mojej perspektywy to co chwila
    widzę zepsute" :)


    >> Na wszystkich makowców nie znam kogokolwiek kto by korzystał z tego
    >> serwisu, więc nie wiem czy u nas jest "jakość" czy "jakoś".
    > No, o obsłudze gwarancyjnej w PL to legedy już w internecie krążą i o ich
    > "jakoś".

    Bierz poprawkę, że niezadowoleni krzyczą sto razy głośniej. A u nas
    szczególnie słychać zdziwionych w serwisie samochodowym: panie! 300
    tysięcy za ten samochód dałem i pan mi mówisz, że jeszcze tankować muszę? :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564
    `--( : )--' http://www.dominik.net.pl
    ( : )
    ""`-...-'"" jgs





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: