  • Data: 2010-02-10 23:53:52
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-10 20:40, Janko Muzykant wrote:
    > Może sobie być piąta liga - jest mi to obojętne. Wystarczy, że właśnie
    > dziś przez cztery godziny zamiast gapić się na polską nędzę pekapowską
    > oglądałem sobie filmy, bez żadnej konwersji, do tego przepuszczone przez
    > ''usuwacz artefaktów'' i ''doziarnowane'' modułami z SMPlayera. Prądu
    > zresztą zostało na ponad dwie godziny.

    Ja Ci piszę o wykonaniu, a Ty mi zaraz, że film kilka h oglądałeś w
    pociągu. Co to ma do rzeczy? Czy nawet najgorsze plastikowe badziewia to
    wykluczają? nie. I nie miałem na myśli w tym określeniu eee 901, którego
    mam i używam.

    > Twoje zachwalanie macków przypomina mi panów z Neti, którzy koniecznie
    > mi chcą udowodnić jaki to frajer jestem, bo używam Tepsy do netu. Ich
    > oferta jest lepsza, ale nikt nie wie na czym ta lepszość polega poza
    > tym, że wybierając ją można dokopać Tepsie.

    Ale ja Ci nie usiłuję czegokolwiek wciskać. Co więcej: nie mam
    czegokolwiek apple, mam tego eee 901, którego uznałem za gorzej
    wykonanego. Tyle. To moja subiektywna ocena i nie kłócę się z czyimkolwiek
    gustem.

    > Oj, biorytm intelektu dziś leży? :)
    > To była aluzja :)

    Wiem, że aluzja, ale robisz z komputera coś więcej niż przedmiot, którym
    tylko jest.

    > Jak będę w niebie to sobie będę siedział tylko w kinie.

    Owszem, dzięki temu oglądam film raz na miesiąc może, ale wierz mi że to
    może lepiej.

    > Wyrosłem z rozdzielczości. Oglądam głównie starocie, nowe rzeczy mnie
    > nudzą, a takiego Avatara olałem w ogóle, choć na 3D ostatnio nieźle
    > zarabiam.

    Ot film jak film, na mnie 3D nie robi jakiegoś specjalnego wrażenia i nie
    bojkotuję czegokolwiek dla idei. Byłem, widziałem, raczej się zawiodłem,
    ale wiem że ludziom się podoba bo 3D i dużo efektów.

    > W pociągu też mam dobry dźwięk, wystarczą lepsze zamknięte słuchawki.
    > Ale i tak ich nie biorę, bo nie chce mi się dźwigać, małe pchełki
    > wystarczą.
    > Tylko mi nie mów, że tor audio eee czy dzisiejszych palmów leży - tam w
    > ostatnich 10 latach zrobił się niesamowity postęp.

    Mam "gumowe uszy" i jestem z tego powodu wibitnie szczęśliwy. Jeszcze tego
    brakowałoby, żebym i w tym temacie się denerwował.

    > Mam wrażenie, że jednak nie o czystość tu chodzi, a o grawer na widelcu.

    To nie była aluzja do higieny tylko do użyteczności. Stół też możesz mieć
    całkiem czysty, no "ale" ;)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564