  • Data: 2010-02-08 20:26:41
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-07 14:53, Janko Muzykant wrote:
    > Nie mam tej choroby...

    Choroby? Znaczy nie lubisz rzeczy starannie wykonanych z solidnych
    materiałów? Co by nie mówić applowe rzeczy takimi są.

    > I po co to? Palm to taka rzecz, w którą rano wsadza się kartę sd z
    > filmem i dokumentami na podróż. Bez konwersji i kombinacji, bo szkoda
    > życia.

    Akurat pierwsze ekrany miały wieczny problem z kalibracją, z precyzją i
    właściwie reagowały tylko na rysik. Dzisiaj trochę się pozmieniało.
    Jak uważasz palma za oglądaczkę filmów - Twoja sprawa. Mnie to zawsze
    wysoce denerwowało. Krótkie migawki, to może jeszcze, ale nic dłuższego, a
    tym bardziej czegoś kinowego.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564