  • Data: 2009-06-14 08:51:36
    Temat: Re: Lustro czy kompakt?
    Od: TomekM <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tym nawiasem doktrynalnie robisz mu wode z mózgu.
    > Poza jakoscia i to w wysublimowanych warunach
    > amator nie zauwazy różnicy. Za to nanosi sie kilogramów
    > i wyda kilka razy wiecej niz powinien.

    Kupiłem niedawno Olympusa E-420 (praktycznie identyczny z E-410),
    czytając wiele opinii właśnie nie spodziewałem się różnic w normalnych
    warunkach.
    O dziwo jest spora.
    I nie tylko ja to zauważyłem,
    ale już ze 3 znajome osoby, które w ogóle nie zajmują się fotografią.
    Poprzednio miałem Panasonika LX3.
    Olympus ma dość ostre obiektywy jak na tą cenę,
    po drugie w kompaktach muszą być silne algorytmy odszumiające,
    a to zabija szczegóły np. w krajobrazach, zieleni itp.
    O dobrej jakości kitów Olympusa świadczą te testy:
    http://www.digitalcamerainfo.com/content/Olympus-E-6
    20-Digital-Camera-Review-20552/Resolution.htm
    Canon i Nikon mają wyraźnie gorsze wyniki z kitami jeśli chodzi o
    ostrość:
    http://www.digitalcamerainfo.com/content/Canon-Rebel
    -T1i-Digital-Camera-Review-20595/Resolution.htm
    http://www.digitalcamerainfo.com/content/Nikon-D5000
    -Digital-Camera-Review-20663/Resolution.htm