  • Data: 2009-06-14 15:44:38
    Temat: Re: Lustro czy kompakt?
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaiko pisze:

    > się czyta. Ludzie, tu nie chodzi tylko o jakość wykonanego zdjęcia, ale
    > i o szybkość pracy, precyzje działania (wizjer?) szybkość AF, komfort i
    > w razie potrzeby PRAWDZIWA droga do fotografii otwarta. Kolega nie pytał
    > o aparat do kieszeni, tylko do zdjęć - się do tego ustosunkowałem.

    Wydawało mi się, że właśnie pytał o aparat do zdjęć do kieszeni.

    Co do precyzji - nie ma precyzyjniej niz podkrasc sygnal z matrycy.
    A to nie lustrzanka. Jeszcze nie dzis, ale jutro zgodzimy sie,
    gdzie jest miejsce lustrzanek.

    Komfort - jak mozna zachwycac sie kłapiącym lustrem? To techniczna
    piaskownica, półśrodek, dinozaur skazany na wymarcie.

    Oj, pojechałem ... Jak na dzisiaj to lustro (jeszcze) moze byc.

    pozdr serd
    --
    A S