  • Data: 2011-09-14 14:51:42
    Temat: Re: Luserzy Elekrody.
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz rację a ja mam sklerozę - arcnet dopuszczał 6000' (na 2.5Mbps i
    > przy aktywnym hubie) a nie 600'.

    No to chyba masz jeszcze większą sklerozę niż myślisz ;) bo ja widzę
    2000' (610m). Pamiętam spore odległości, ale 2km cienkiego kabla... no,
    to by było spore osiągnięcie. Przy kilku MHz mamy jakieś 30dB tłumienia
    na 2km... Sporo.
    Chociaż może jakieś rozszerzenie ktoś kiedyś...

    Myślę, że nie warto teraz się tym zajmować, tym bardziej, że zdaje się
    były jakieś rozszerzenia standardu faktycznie.

    Pozdrawiam

    DD