  • Data: 2011-09-16 12:23:30
    Temat: Re: Luserzy Elekrody.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Ceny pewnie nie przebije, ale czy w rachunku za prad sie nie zwrocie
    > w ciagu roku ? :-)

    Taki DSLAM, to dopiero prądu ciągnie. A home-made router arcnetowy,
    to zje prądu za mniej niż stówę na rok.

    > Owszem DSL drogie byly, ale teraz to jestem ciekaw - cena juz spadla
    > czy za urzadzenia "operatorskie" jeszcze nie.

    Też dawno nie kupowałem, więc nie jestem na bieżąco. Ale ponieważ nie
    sprzedają tego w każdym sklepie, więc nie sądzę, by było tanie. Może
    nawet relatywnie droższe niż kiedyś.

    > Z przyzwyczajenia. Albo z nadmiaru fachowosci - wiedza jak to zrobic
    > na arcnecie to robia, innym by sie nie chcialo kabelka przeciagac :-)

    Ktoś ciągnie kabel specjalnie do arcnetu?

    --
    Jarek