  • Data: 2011-09-16 11:21:00
    Temat: Re: Luserzy Elekrody.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w
    Pan J.F napisał:

    >DSLAMy widziałem na eBayu już za kilka tysięcy dolarów, oczywiście
    >używane. Ale to nie tylko kwestia ceny -- taka szafa 19-calowa nie
    >jest specjalnie wygodna, zwłaszcza gdy komuś potrzebny jest tylko
    >jeden obwód. Są też urządzenia do symetrycznych DSL, kiedyś używałem
    >takich z firmy RAD. Ale to też było (kiedyś) powyżej tysiąca za parę.
    >Nie wiem jak teraz, ale nie spodziewam się, by było taniej od arcnetu
    >i komputera z pokoju 309.

    Ceny pewnie nie przebije, ale czy w rachunku za prad sie nie zwrocie w
    ciagu roku ? :-)

    Owszem DSL drogie byly, ale teraz to jestem ciekaw - cena juz spadla
    czy za urzadzenia "operatorskie" jeszcze nie.

    >W ogóle wszystko można na wifi. Ale z jakichś powodów ludzie wciąż
    >używają kabli.

    Z przyzwyczajenia. Albo z nadmiaru fachowosci - wiedza jak to zrobic
    na arcnecie to robia, innym by sie nie chcialo kabelka przeciagac :-)

    J.