  • 21. Data: 2009-09-05 20:14:37
    Temat: Re: Lupa do K200d
    Od: Vituniu <v...@g...com>

    > Daj znac, co wyszlo ze szlifowania.

    Pochwale sie (albo pozale) na pewno.

    > Zapewne nielatwo jest cos takiego obrobic,
    > szczegolnie nie majac odpowiednich narzedzi.

    Hm... stol, drobnoziarnisty papier scierny i dobre piwo.
    Plus troche cierpliwosci, rzecz jasna.

    > A i minimalna roznica w grubosci moze
    > stanowic problem (przesunieta plaszczyzna
    > ostrosci).

    ZTCW to w matowce "pracuje" powierzchnia od strony
    pryzmatu/luster wizjera, wiec teoretycznie jej grubosc
    nie ma znaczenia (poza czysto mechanicznym
    dopasowaniem do zapiecia w korpusie).

    Natomiast konstrukcja klina juz owszem, moze nabruzdzic.

    Tyle teorii.. Zobaczymy jak praktyka... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 22. Data: 2009-09-06 07:44:45
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 5 Sep 2009 11:37:45 +0200, KILu napisał(a):

    > O, co konkretnie bylo nie tak? Ja kupilem takie cos:
    > http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=12
    0454468128
    > ...i biorac pod uwage cene nie moge narzekac na jakosc - matowka jest
    > idealnie docieta, klin i mikropryzmaty wygladaja ok. Na pewno nie czuje
    > potrzeby doplacania niemalych pieniedzy do KatzEye. Swoja droga ww. pasuje
    > tez do innych modeli Pentaksa.

    Do K10D będzie ok?
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066