    From: A.L. <l...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Lot do celu (AI)
    Date: Thu, 21 Jun 2012 12:37:18 -0500

    On Thu, 21 Jun 2012 16:29:18 +0200, "Wojciech \"Spook\" Sura"
    <s...@o...pl> wrote:

    >No to sprecyzuj, czego nie rozumiesz, chętnie odpowiem :)

    >Pozdrawiam -- Spook.

    Nastepujace wydaje mi sie niezrozumiale:

    "Parametry statku opisane są przez następujący zestaw parametrów:
    - Prędkość maksymalna. Statek może przekroczyć prędkość maksymalną
    tylko po działaniu siły trzeciej (na przykład na skutek kolizji). Przy
    pomocy pokładowych silników jest w stanie co najwyżej osiągnąć
    prędkość maksymalną. Jeśli leci szybciej, przy pomocy silników może co
    najwyżej zwolnić."

    No to jak to wlasciwie jest? Pod wplywem CZEGO statek przyspiesza a
    pod wplywem CZAEGO opoznia? Co powoduje ze statek nie pzrekroczy
    predkosci maksynalnej? Silniki mu sie wylacza gdy osiagnie predkosc
    maksymalna? czy statek ma mase? Czy ma silniki? Jak dzialaja silniki?
    Czy moga napedzac ("odrzut" do tylu) czy mozna hamowac ("odrzut" do
    przodu)?

    "Zwrotność wyrażona w stopniach na sekundę. W odróżnieniu od prędkości
    stosuję tu jeszcze bardziej uproszczony model, to znaczy nie istnieje
    przyspieszenie kątowe. Statek jest w stanie w dowolnej chwili obrócić
    się w dowolną stronę - pod warunkiem, że sumarycznie nie przekroczy
    wartości swojej zwrotności..."

    Co to znaczy? Czy obrot zajmuje czas? Co to znaczy "sumarycznie nie
    przekroczy"?... "sumarycznie"?.. czego "sumarycznie"?...

    A.L.