  • Data: 2014-08-12 05:36:00
    Temat: Re: Łódź - miasto drogowskazów.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Aug 2014 00:16:19 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
    > Jestem głupi. Pogubiłem się w mieście Łodzi.

    A jak ja narzekalem na polskie znaki, to polemika byla :-P

    > Bywalem tam już ze 20 razy, zawsze jadąc 1-ką. Oznakowanie było takie
    > sobie ,ale było, jechalo się na pamięć.

    Moze dlatego ze na pamiec, to nie zwrociles uwagi na jakosc znakow :-)

    > Jadę z katowic *PEWNY* że nie mozna niczego spieprzyć i drogowskazy
    > doprowadzą mnie wprost w objęcia A1, w końcu co tu spieprzyć w prostej
    > drodze?

    A jak klient nie zyczy sobie przez A1 ?

    > Kawalek dalej informacja że dobrze jade na Gdańsk. I tyle. Jade, jadę i
    > dupa. Zero oznakowania.

    Zasada ogolna - nie ma znaku, to prosto, chyba ze glowna skreca, to
    glowna.

    >[...] Zawracam. Dojechałem do ronda. Nic od tej
    > stroni nie napisali. Kurw.... odpalam CB. Dowiaduje się jak jechać. Jade.

    Nawigacji nie masz ?
    Fakt, ze teraz jezdze z dwiema czy trzema i dopiero sa jaja :-)
    Chyba musze sobie kupic wieksza, albo ustawic telefon w pionie ..

    > Kupa. Kopnijcie w dupę w mieście Łodzi przy nastepnych wyborach osoby
    > odpowiedzialne.

    A to nie GD odpowiada za oznakowanie ?

    > Ja to mały pikuś. Razem ze mną zgubił się Niemiec z
    > przyczepą (współczuje mu jak później wykrecał na ciasnych ulicach) i
    > jakiś biedak z Czech który z wrażenia precyzji oznakowania zatrzymał się
    > i mape wytargał ze strachem w oczach.

    Jak sobie ciecie nie potrafia dobrej nawigacji kupic, to potem strach
    :-)

    J.