  • Data: 2014-08-12 18:59:17
    Temat: Re: Łódź - miasto drogowskazów.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-12 05:36, J.F. wrote:

    >To się kieruje na 1.

    Ale drogowskazy gdzie maja kierowac ? :-)

    >A jak główna skręca o 180 stopni to się juz niepokoisz czy jeszcze
    >nie? Od rozstaju przez Włókniarzy po wyjazd na Zgierz skręca pi x
    >drzwi o 180 stopni. Jesteś np. z Laosu. Nie czujesz się zanipokojony
    >widząc słońce po złej stronie i zero informacji?

    Ba, ja z Polski jestem i sie czuje zaniepokojony, tym niemniej
    znajomosc reguly ogolnej nieco uspokaja..

    >Mam. Starą. Bez A1. Najwidoczniej w tym kraju to bład.

    Blad. Ostatnie lata byly bogate w inwestycje i nawigacja potrzebna
    aktualna.

    >>> Kupa. Kopnijcie w dupę w mieście Łodzi przy nastepnych wyborach
    >>> osoby

    >Miasto prowadzi remonty. Miasto mogło by ruszyć dupę.

    Nie wiem czy moze, czy plan oznakowania na drodze w koncu krajowej
    musi byc uzgodniony z GD i nie moze byc potem zmieniony.
    No ale u nas pierwsze do zmiany rozporzadzenie w sprawie drogowskazow.

    J.