  • Data: 2014-08-12 19:10:24
    Temat: Re: Łódź - miasto drogowskazów.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-12 18:59, J.F. wrote:
    > Ale drogowskazy gdzie maja kierowac ? :-)

    Gdańsk A1 ->
    Gdańsk 1 ^

    > Blad. Ostatnie lata byly bogate w inwestycje i nawigacja potrzebna
    > aktualna.

    Nie, potrzebne są tablice z napisami. Przy drodze. Dużo. I jest duzo,
    tylko ograniczeń a nie informacyjnych i kierujących.

    > Nie wiem czy moze, czy plan oznakowania na drodze w koncu krajowej musi
    > byc uzgodniony z GD i nie moze byc potem zmieniony.

    To mamy dwie możliwości:
    a) nie konsultowano
    b) w GD pracują debile

    Przypominam że na rondzie znak pokazuje "jedź prosto" i jest drugi znak
    "tam objazdem na Gdańsk". Problem załatwiło by np. zaklejenie znaku na
    wprost, ale trzeba do tego drabiny i kawalka tasmy a cała kasa idzie na
    budowę nowych dróg ....