  • Data: 2014-08-14 08:36:16
    Temat: Re: Łódź - miasto drogowskazów.
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12.08.2014 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Mam. Starą. Bez A1. Najwidoczniej w tym kraju to bład. Ale czekam aż

    Błąd to nie stara nawigacja, a ufność w prawidłowość oznaczeń,
    w większości (całym?) kraju są popieprzone.
    Miejscowi wiedzą, a przyjezdnych mamy w dupie :-)

    Jeśli ma się starą nawigację, to pozostaje wpalcowanie ręcznie punktu
    pośredniego "Stryków- jedź w pobliżu punktu". No i ja zwykle
    sprawdzam na spokojnie wcześniej, jakimi to ulicami wypadnie mi podążać.

    > Miasto prowadzi remonty. Miasto mogło by ruszyć dupę.

    Dobry dowcip. Jadę ja sobie w zeszłym tygodniu drogą na wieś, a tu
    nagle niespodzianka, wszystko na drodze rozkopane w trzy dupy, a pan Henio
    w żółtym waciaku nakazuje mi skręcić w boczną drogę. Jako że za mną kolejka
    nie polemizowałem, pojechałem, śladu oznaczeń objazdu nie doczekawszy
    wróciłem do miasta i pojechałem całkiem inną drogą. Polska :-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.