  • Data: 2014-08-10 21:44:48
    Temat: Re: Łódź - miasto drogowskazów.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-10 20:44, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Tylko AM w wersji legalnej umożliwia aktualizacje map ?

    Zależy w jakiej wersji i zalezy jak stara. Moja już nie. Teraz: niemiec
    musiałby wiedzieć że miesiąc wczesniej dokonano *istotnej* zmiany w
    organizacji ruchu i musi zaktualizowac mapy. Nie kazda mapa ma już te
    zmiany. Mapy produkowane przez Hiszpanów raczej nie beda się przejmowac
    duperelnym kawalkiem gównianej autostradu na końcu swiata żeby
    specjalnie z tej okazji wydać aktualizację.

    Natomiast misie od znaków powinny zaktualizowac oznakowanie drogi. Że
    tak powiem: obowiązek moralny.

    > Co znaczy droższego ? Wystarczy urządzenie z BT. Kosztują grosze ...

    Zapytuję więc: czy rząd bądź jakaś krajowa dyrekcja dróg delikatnie
    sugerują mi "idź se kupić AM bo my nie mamy kasy na znaki" ?