-
31. Data: 2013-07-14 19:22:10
Temat: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
Od: k...@g...com
W dniu niedziela, 14 lipca 2013 17:43:57 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
> On Sun, 14 Jul 2013 06:22:47 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
>
>
>
> >
>
> >Nieprawda. Takie wskazanie będzie jedynie w przypadku zwarcia w akumulatorze lub
uszkodzenia regulatora napięcia. Do 15V z ogonkiem w instalacji po osiągnięciu
takiego napięcia ładowanie spada praktycznie do zera. Nie przypadkowo w samochodzie
napięcie w czasie pracy silnika jest ustawione na nie więcej niż 15V i nie mniej niż
ok 14V. Dlaczego tak jest musisz sobie poszukać. Jak sam znajdziesz to dłużej
będziesz pamiętał. Przejdź na cywilizowany czytnik to nie będzie Ci rozciągał
linijek. Też miałem taki problem z czytaniem. Przeszedłem na inny czytnik i jak ręką
odjął. Chociaż masz nie dzisiejszy czytnik to najgorszy nie jest. Przynajmniej nie
krzaczy.
>
>
>
> Czytam mniej wiecej 20 grup, z czego wiekszosc pl. jestes JEDYNYM
>
> osobnikiem ktorego posty wygladaja tak jak wyglaaja. Wiec to chyba
>
> twoj problem a nie innych
>
>
>
> Po za tym, mam pytanie: dlaczego przy 14V prad ladowania sppada do
>
> zera? Czy wynika to z Prawa Ohma? Czy czegos innego?
>
>
>
> A.L.
U mnie wszystkie wyglądają dobrze. Pytasz dlaczego prąd spada do zera. Nieładnie
pytaniem na pytanie ale innego wyjścia nie ma. Jeśli różnica potencjałów wynosi zero
to czy prąd płynie?
-
32. Data: 2013-07-14 20:22:40
Temat: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
Od: A.L. <a...@a...com>
On Sun, 14 Jul 2013 10:22:10 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
>W dniu niedziela, 14 lipca 2013 17:43:57 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
>> On Sun, 14 Jul 2013 06:22:47 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
>>
>>
>>
>> >
>>
>> >Nieprawda. Takie wskazanie będzie jedynie w przypadku zwarcia w akumulatorze lub
uszkodzenia regulatora napięcia. Do 15V z ogonkiem w instalacji po osiągnięciu
takiego napięcia ładowanie spada praktycznie do zera. Nie przypadkowo w samochodzie
napięcie w czasie pracy silnika jest ustawione na nie więcej niż 15V i nie mniej niż
ok 14V. Dlaczego tak jest musisz sobie poszukać. Jak sam znajdziesz to dłużej
będziesz pamiętał. Przejdź na cywilizowany czytnik to nie będzie Ci rozciągał
linijek. Też miałem taki problem z czytaniem. Przeszedłem na inny czytnik i jak ręką
odjął. Chociaż masz nie dzisiejszy czytnik to najgorszy nie jest. Przynajmniej nie
krzaczy.
>>
>>
>>
>> Czytam mniej wiecej 20 grup, z czego wiekszosc pl. jestes JEDYNYM
>>
>> osobnikiem ktorego posty wygladaja tak jak wyglaaja. Wiec to chyba
>>
>> twoj problem a nie innych
>>
>>
>>
>> Po za tym, mam pytanie: dlaczego przy 14V prad ladowania sppada do
>>
>> zera? Czy wynika to z Prawa Ohma? Czy czegos innego?
>>
>>
>>
>> A.L.
>
>U mnie wszystkie wyglądają dobrze. Pytasz dlaczego prąd spada do zera. Nieładnie
pytaniem na pytanie ale innego wyjścia nie ma. Jeśli różnica potencjałów wynosi zero
to czy prąd płynie?
SEM akumulatora samochodowego wynosi 12.6V. A ty twierdzisz ze przy
14V prad nie plynie Wiec jak to jest
A.L.
P.S> Z tego ze u ciebie wyglada dobzre, nic nei wynika jak wyglada u
innych
-
33. Data: 2013-07-14 20:27:48
Temat: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
Od: k...@g...com
W dniu niedziela, 14 lipca 2013 20:22:40 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
> On Sun, 14 Jul 2013 10:22:10 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
>
>
>
> >W dniu niedziela, 14 lipca 2013 17:43:57 UTC+2 u�ytkownik A. L. napisa�:
>
> >> On Sun, 14 Jul 2013 06:22:47 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> >
>
> >>
>
> >> >Nieprawda. Takie wskazanie b�dzie jedynie w przypadku zwarcia w akumulatorze
lub uszkodzenia regulatora napi�cia. Do 15V z ogonkiem w instalacji po
osi�gni�ciu takiego napi�cia �adowanie spada praktycznie do zera. Nie
przypadkowo w samochodzie napi�cie w czasie pracy silnika jest ustawione na nie
wi�cej ni� 15V i nie mniej ni� ok 14V. Dlaczego tak jest musisz sobie
poszuka�. Jak sam znajdziesz to d�u�ej b�dziesz pami�ta�. Przejd� na
cywilizowany czytnik to nie b�dzie Ci rozci�ga� linijek. Te� mia�em taki
problem z czytaniem. Przeszed�em na inny czytnik i jak r�k� odj��.
Chociaďż˝ masz nie dzisiejszy czytnik to najgorszy nie jest. Przynajmniej nie
krzaczy.
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> Czytam mniej wiecej 20 grup, z czego wiekszosc pl. jestes JEDYNYM
>
> >>
>
> >> osobnikiem ktorego posty wygladaja tak jak wyglaaja. Wiec to chyba
>
> >>
>
> >> twoj problem a nie innych
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> Po za tym, mam pytanie: dlaczego przy 14V prad ladowania sppada do
>
> >>
>
> >> zera? Czy wynika to z Prawa Ohma? Czy czegos innego?
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> A.L.
>
> >
>
> >U mnie wszystkie wygl�daj� dobrze. Pytasz dlaczego pr�d spada do zera.
Nie�adnie pytaniem na pytanie ale innego wyj�cia nie ma. Je�li r�nica
potencja��w wynosi zero to czy pr�d p�ynie?
>
>
>
> SEM akumulatora samochodowego wynosi 12.6V. A ty twierdzisz ze przy
>
> 14V prad nie plynie Wiec jak to jest
>
>
>
> A.L.
>
>
>
> P.S> Z tego ze u ciebie wyglada dobzre, nic nei wynika jak wyglada u
>
> innych
Doucz się. Do dowodu nie mam Ciebie wpisanego, sprawdziłem przed chwilą.
-
34. Data: 2013-07-14 21:01:35
Temat: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
Od: A.L. <a...@a...com>
On Sun, 14 Jul 2013 11:27:48 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
>W dniu niedziela, 14 lipca 2013 20:22:40 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
>> On Sun, 14 Jul 2013 10:22:10 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
>>
>>
>>
>> >W dniu niedziela, 14 lipca 2013 17:43:57 UTC+2 u�ytkownik A. L. napisa�:
>>
>> >> On Sun, 14 Jul 2013 06:22:47 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >>
>>
>> >> >
>>
>> >>
>>
>> >> >Nieprawda. Takie wskazanie b�dzie jedynie w przypadku zwarcia w akumulatorze
lub uszkodzenia regulatora napi�cia. Do 15V z ogonkiem w instalacji po
osi�gni�ciu takiego napi�cia �adowanie spada praktycznie do zera. Nie
przypadkowo w samochodzie napi�cie w czasie pracy silnika jest ustawione na nie
wi�cej ni� 15V i nie mniej ni� ok 14V. Dlaczego tak jest musisz sobie
poszuka�. Jak sam znajdziesz to d�u�ej b�dziesz pami�ta�. Przejd� na
cywilizowany czytnik to nie b�dzie Ci rozci�ga� linijek. Te� mia�em taki
problem z czytaniem. Przeszed�em na inny czytnik i jak r�k� odj��.
Chociaďż˝ masz nie dzisiejszy czytnik to najgorszy nie jest. Przynajmniej nie
krzaczy.
Jakei wskazanie? jakiego "zwarcia w akumulatorze"?... Czy ty wiesz co
to jest SEM - Sila Elektromotoryczna akumulatora? To jest napiecie na
koncowkach akumulatora gdy nie jest obciazony. Wynosi 12.6V. Napiecie
SPADA gdy akumulator sie obciaza, co prawda bardzo neiznacznie przy
malym obciazemiu bo opornosc wewnetrzna akumulator jest bardzo mala
Gdy akumulator laduje siie pradem o okreslonym natezeniu, napiecei
wzrasta, ale znow bardzo nieznacznie ze wzgledu na znikoma opornosc
wewnetzrna akumulatora
Co do reszty cos zasuwasz, co wyglada miec nmalo sensu. Zastanow sie
do bedzie dgy do akumulatora samochodowego podlaczysz zrodlo 14V.
Pozatym, bdyby to byla parwda, to bys zausazyl rozniece w mocy
swiecenia zarowek gdy silnik stoi i gdy parcuje. 2V roznicy dlazarowek
to dosyc duzo
A.L.
P.S> Jal idzie o czytnik, mam najnowsza komercjalna wersje Forte
Agent. Nei ma poki co lepszego czytnika. Ty zas kzraczysz, bo masz zle
skonfigurowany czytnik. I zapewne poslugujesz sie jakims darmowym
badziewiem
-
35. Data: 2013-07-14 21:08:43
Temat: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
Od: k...@g...com
W dniu niedziela, 14 lipca 2013 21:01:35 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
> On Sun, 14 Jul 2013 11:27:48 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
>
>
>
> >W dniu niedziela, 14 lipca 2013 20:22:40 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
>
> >> On Sun, 14 Jul 2013 10:22:10 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> >W dniu niedziela, 14 lipca 2013 17:43:57 UTC+2 u�ytkownik A. L. napisa�:
>
> >>
>
> >> >> On Sun, 14 Jul 2013 06:22:47 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
>
> >>
>
> >> >>
>
> >>
>
> >> >>
>
> >>
>
> >> >>
>
> >>
>
> >> >> >
>
> >>
>
> >> >>
>
> >>
>
> >> >> >Nieprawda. Takie wskazanie b�dzie jedynie w przypadku zwarcia w
akumulatorze lub uszkodzenia regulatora napi�cia. Do 15V z ogonkiem w instalacji po
osi�gni�ciu takiego napi�cia �adowanie spada praktycznie do zera. Nie
przypadkowo w samochodzie napi�cie w czasie pracy silnika jest ustawione na nie
wi�cej ni� 15V i nie mniej ni� ok 14V. Dlaczego tak jest musisz sobie
poszuka�. Jak sam znajdziesz to d�u�ej b�dziesz pami�ta�. Przejd� na
cywilizowany czytnik to nie b�dzie Ci rozci�ga� linijek. Te� mia�em taki
problem z czytaniem. Przeszed�em na inny czytnik i jak r�k� odj��.
Chociaďż˝ masz nie dzisiejszy czytnik to najgorszy nie jest. Przynajmniej nie
krzaczy.
>
>
>
>
>
> Jakei wskazanie? jakiego "zwarcia w akumulatorze"?... Czy ty wiesz co
>
> to jest SEM - Sila Elektromotoryczna akumulatora? To jest napiecie na
>
> koncowkach akumulatora gdy nie jest obciazony. Wynosi 12.6V. Napiecie
>
> SPADA gdy akumulator sie obciaza, co prawda bardzo neiznacznie przy
>
> malym obciazemiu bo opornosc wewnetrzna akumulator jest bardzo mala
>
>
>
> Gdy akumulator laduje siie pradem o okreslonym natezeniu, napiecei
>
> wzrasta, ale znow bardzo nieznacznie ze wzgledu na znikoma opornosc
>
> wewnetzrna akumulatora
>
>
>
> Co do reszty cos zasuwasz, co wyglada miec nmalo sensu. Zastanow sie
>
> do bedzie dgy do akumulatora samochodowego podlaczysz zrodlo 14V.
>
> Pozatym, bdyby to byla parwda, to bys zausazyl rozniece w mocy
>
> swiecenia zarowek gdy silnik stoi i gdy parcuje. 2V roznicy dlazarowek
>
> to dosyc duzo
>
>
>
> A.L.
>
>
>
> P.S> Jal idzie o czytnik, mam najnowsza komercjalna wersje Forte
>
> Agent. Nei ma poki co lepszego czytnika. Ty zas kzraczysz, bo masz zle
>
> skonfigurowany czytnik. I zapewne poslugujesz sie jakims darmowym
>
> badziewiem
Masz schizofrenie że przeskakujesz z tematu na temat? Podłącz akumulator dwunasto
woltowy samochodowy do źródła napięciowego 14V o wydajności prądowej 50A. Najlepiej
przez amperomierz podłącz. Potem opisz co w czasie pokazywał amperomierz.
-
36. Data: 2013-07-14 21:44:30
Temat: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello A.L.,
Sunday, July 14, 2013, 9:01:35 PM, you wrote:
[...]
> Co do reszty cos zasuwasz, co wyglada miec nmalo sensu. Zastanow sie
> do bedzie dgy do akumulatora samochodowego podlaczysz zrodlo 14V.
> Pozatym, bdyby to byla parwda, to bys zausazyl rozniece w mocy
> swiecenia zarowek gdy silnik stoi i gdy parcuje.
A Ty nie widzisz różnicy? Może czas na wizytę u specjalisty?
Miłośnikiem drobiu nie jestem ale Ty się tak zaperzyłeś w dyskusji, ze
zabrnąłeś w jakiś ślepy zaułek...
[...]
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
37. Data: 2013-07-14 22:04:02
Temat: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
Od: A.L. <a...@a...com>
On Sun, 14 Jul 2013 21:44:30 +0200, RoMan Mandziejewicz
<r...@p...pl.invalid> wrote:
>Hello A.L.,
>
>Sunday, July 14, 2013, 9:01:35 PM, you wrote:
>
>[...]
>
>> Co do reszty cos zasuwasz, co wyglada miec nmalo sensu. Zastanow sie
>> do bedzie dgy do akumulatora samochodowego podlaczysz zrodlo 14V.
>> Pozatym, bdyby to byla parwda, to bys zausazyl rozniece w mocy
>> swiecenia zarowek gdy silnik stoi i gdy parcuje.
>
>A Ty nie widzisz różnicy? Może czas na wizytę u specjalisty?
>
>Miłośnikiem drobiu nie jestem ale Ty się tak zaperzyłeś w dyskusji, ze
>zabrnąłeś w jakiś ślepy zaułek...
>
Przykro mi ale nei widze. Widocznie moim samochodem Oma do kosciola
nie jezdzil
A.L.
-
38. Data: 2013-07-14 22:06:41
Temat: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
Od: A.L. <a...@a...com>
On Sun, 14 Jul 2013 12:08:43 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
>
>Masz schizofrenie że przeskakujesz z tematu na temat? Podłącz akumulator dwunasto
woltowy samochodowy do źródła napięciowego 14V o wydajności prądowej 50A. Najlepiej
przez amperomierz podłącz. Potem opisz co w czasie pokazywał amperomierz.
Elektrotechnika nei zna czegos takiego jak "zrodlo napieciowe 14V o
wydajnosci pradowej 50A". Zrodlo jest albo napieciowe albo pradowe.
Wyjasnij o co ci chodzi
A.L.
-
39. Data: 2013-07-14 22:13:45
Temat: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
Od: k...@g...com
W dniu niedziela, 14 lipca 2013 22:06:41 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
> On Sun, 14 Jul 2013 12:08:43 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
>
>
>
> >
>
> >Masz schizofrenie �e przeskakujesz z tematu na temat? Pod��cz akumulator
dwunasto woltowy samochodowy do �r�d�a napi�ciowego 14V o wydajno�ci
pr�dowej 50A. Najlepiej przez amperomierz pod��cz. Potem opisz co w czasie
pokazywaďż˝ amperomierz.
>
>
>
> Elektrotechnika nei zna czegos takiego jak "zrodlo napieciowe 14V o
>
> wydajnosci pradowej 50A". Zrodlo jest albo napieciowe albo pradowe.
>
>
>
> Wyjasnij o co ci chodzi
>
>
>
> A.L.
Idealne źródło napięciowe ma oporność wewnętrzną = zero. Ideały z wyjątkiem mnie nie
istnieją. Możesz podłączyć akumulator pod idealne źródło napięciowe 14V i opisać co
się będzie działo w przeciągu pierwszych pięciu minut. Tylko + do plusa a - do
minusa.
-
40. Data: 2013-07-14 22:14:39
Temat: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello A.L.,
Sunday, July 14, 2013, 10:04:02 PM, you wrote:
>>> Co do reszty cos zasuwasz, co wyglada miec nmalo sensu. Zastanow sie
>>> do bedzie dgy do akumulatora samochodowego podlaczysz zrodlo 14V.
>>> Pozatym, bdyby to byla parwda, to bys zausazyl rozniece w mocy
>>> swiecenia zarowek gdy silnik stoi i gdy parcuje.
>> A Ty nie widzisz różnicy? Może czas na wizytę u specjalisty?
>> Miłośnikiem drobiu nie jestem ale Ty się tak zaperzyłeś w dyskusji, ze
>> zabrnąłeś w jakiś ślepy zaułek...
> Przykro mi ale nei widze. Widocznie moim samochodem Oma do kosciola
> nie jezdzil
Co to miało być? Usiłowałeś mnie obrazić? Używając języka, który nie
jest moim językiem i to tak całkowicie bez zrozumienia, ze płeć
pomyliłeś? http://pl.wiktionary.org/wiki/oma
Nie dość, że pojęcia nie masz o najbardziej elementarnych
zależnościach w układach zasilania, to jeszcze tak żałosne riposty
wymyślasz...
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)