eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
  • X-Received: by 10.49.30.105 with SMTP id r9mr1566732qeh.4.1373822530203; Sun, 14 Jul
    2013 10:22:10 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.30.105 with SMTP id r9mr1566732qeh.4.1373822530203; Sun, 14 Jul
    2013 10:22:10 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!t19no1494190qam.0!news-out.g
    oogle.com!f7ni2314qai.0!nntp.google.com!t19no1590250qam.0!postnews.google.com!g
    legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 14 Jul 2013 10:22:10 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <8...@4...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.108.156;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 46.112.108.156
    References: <kro8vi$d4o$1@node1.news.atman.pl>
    <51e15459$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <51e1b457$0$1447$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <krsm2s$4r8$2@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <kru5qf$cv0$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <8...@4...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sun, 14 Jul 2013 17:22:10 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498228
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 14 lipca 2013 17:43:57 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
    > On Sun, 14 Jul 2013 06:22:47 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
    >
    >
    >
    > >
    >
    > >Nieprawda. Takie wskazanie będzie jedynie w przypadku zwarcia w akumulatorze lub
    uszkodzenia regulatora napięcia. Do 15V z ogonkiem w instalacji po osiągnięciu
    takiego napięcia ładowanie spada praktycznie do zera. Nie przypadkowo w samochodzie
    napięcie w czasie pracy silnika jest ustawione na nie więcej niż 15V i nie mniej niż
    ok 14V. Dlaczego tak jest musisz sobie poszukać. Jak sam znajdziesz to dłużej
    będziesz pamiętał. Przejdź na cywilizowany czytnik to nie będzie Ci rozciągał
    linijek. Też miałem taki problem z czytaniem. Przeszedłem na inny czytnik i jak ręką
    odjął. Chociaż masz nie dzisiejszy czytnik to najgorszy nie jest. Przynajmniej nie
    krzaczy.
    >
    >
    >
    > Czytam mniej wiecej 20 grup, z czego wiekszosc pl. jestes JEDYNYM
    >
    > osobnikiem ktorego posty wygladaja tak jak wyglaaja. Wiec to chyba
    >
    > twoj problem a nie innych
    >
    >
    >
    > Po za tym, mam pytanie: dlaczego przy 14V prad ladowania sppada do
    >
    > zera? Czy wynika to z Prawa Ohma? Czy czegos innego?
    >
    >
    >
    > A.L.

    U mnie wszystkie wyglądają dobrze. Pytasz dlaczego prąd spada do zera. Nieładnie
    pytaniem na pytanie ale innego wyjścia nie ma. Jeśli różnica potencjałów wynosi zero
    to czy prąd płynie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: