-
X-Received: by 10.49.64.136 with SMTP id o8mr1542807qes.32.1373828923808; Sun, 14 Jul
2013 12:08:43 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.64.136 with SMTP id o8mr1542807qes.32.1373828923808; Sun, 14 Jul
2013 12:08:43 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!t19no1503106qam.0!news-out.g
oogle.com!f7ni2314qai.0!nntp.google.com!t19no1599737qam.0!postnews.google.com!g
legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 14 Jul 2013 12:08:43 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <2...@4...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.108.156;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 46.112.108.156
References: <0...@g...com>
<krsm2s$4r8$2@node2.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<kru5qf$cv0$1@node1.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<8...@4...com>
<4...@g...com>
<s...@4...com>
<7...@g...com>
<2...@4...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
From: k...@g...com
Injection-Date: Sun, 14 Jul 2013 19:08:43 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498239
[ ukryj nagłówki ]W dniu niedziela, 14 lipca 2013 21:01:35 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
> On Sun, 14 Jul 2013 11:27:48 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
>
>
>
> >W dniu niedziela, 14 lipca 2013 20:22:40 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
>
> >> On Sun, 14 Jul 2013 10:22:10 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> >W dniu niedziela, 14 lipca 2013 17:43:57 UTC+2 u�ytkownik A. L. napisa�:
>
> >>
>
> >> >> On Sun, 14 Jul 2013 06:22:47 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
>
> >>
>
> >> >>
>
> >>
>
> >> >>
>
> >>
>
> >> >>
>
> >>
>
> >> >> >
>
> >>
>
> >> >>
>
> >>
>
> >> >> >Nieprawda. Takie wskazanie b�dzie jedynie w przypadku zwarcia w
akumulatorze lub uszkodzenia regulatora napi�cia. Do 15V z ogonkiem w instalacji po
osi�gni�ciu takiego napi�cia �adowanie spada praktycznie do zera. Nie
przypadkowo w samochodzie napi�cie w czasie pracy silnika jest ustawione na nie
wi�cej ni� 15V i nie mniej ni� ok 14V. Dlaczego tak jest musisz sobie
poszuka�. Jak sam znajdziesz to d�u�ej b�dziesz pami�ta�. Przejd� na
cywilizowany czytnik to nie b�dzie Ci rozci�ga� linijek. Te� mia�em taki
problem z czytaniem. Przeszed�em na inny czytnik i jak r�k� odj��.
Chociaďż˝ masz nie dzisiejszy czytnik to najgorszy nie jest. Przynajmniej nie
krzaczy.
>
>
>
>
>
> Jakei wskazanie? jakiego "zwarcia w akumulatorze"?... Czy ty wiesz co
>
> to jest SEM - Sila Elektromotoryczna akumulatora? To jest napiecie na
>
> koncowkach akumulatora gdy nie jest obciazony. Wynosi 12.6V. Napiecie
>
> SPADA gdy akumulator sie obciaza, co prawda bardzo neiznacznie przy
>
> malym obciazemiu bo opornosc wewnetrzna akumulator jest bardzo mala
>
>
>
> Gdy akumulator laduje siie pradem o okreslonym natezeniu, napiecei
>
> wzrasta, ale znow bardzo nieznacznie ze wzgledu na znikoma opornosc
>
> wewnetzrna akumulatora
>
>
>
> Co do reszty cos zasuwasz, co wyglada miec nmalo sensu. Zastanow sie
>
> do bedzie dgy do akumulatora samochodowego podlaczysz zrodlo 14V.
>
> Pozatym, bdyby to byla parwda, to bys zausazyl rozniece w mocy
>
> swiecenia zarowek gdy silnik stoi i gdy parcuje. 2V roznicy dlazarowek
>
> to dosyc duzo
>
>
>
> A.L.
>
>
>
> P.S> Jal idzie o czytnik, mam najnowsza komercjalna wersje Forte
>
> Agent. Nei ma poki co lepszego czytnika. Ty zas kzraczysz, bo masz zle
>
> skonfigurowany czytnik. I zapewne poslugujesz sie jakims darmowym
>
> badziewiem
Masz schizofrenie że przeskakujesz z tematu na temat? Podłącz akumulator dwunasto
woltowy samochodowy do źródła napięciowego 14V o wydajności prądowej 50A. Najlepiej
przez amperomierz podłącz. Potem opisz co w czasie pokazywał amperomierz.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.07.13 21:44 RoMan Mandziejewicz
- 14.07.13 22:04 A.L.
- 14.07.13 22:06 A.L.
- 14.07.13 22:13 k...@g...com
- 14.07.13 22:14 RoMan Mandziejewicz
- 14.07.13 22:16 RoMan Mandziejewicz
- 14.07.13 22:35 A.L.
- 14.07.13 22:40 k...@g...com
- 14.07.13 22:42 A.L.
- 14.07.13 22:45 A.L.
- 14.07.13 22:48 k...@g...com
- 14.07.13 22:54 A.L.
- 14.07.13 23:01 A.L.
- 14.07.13 23:12 AZ
- 14.07.13 23:14 A.L.
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=