eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora? › Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-in-01.newsfeed.easynews
    .com!easynews!core-easynews-01!easynews.com!en-nntp-03.dc1.easynews.com.POSTED!
    not-for-mail
    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lodówka turystyczna - na ile starczy akumulatora?
    Message-ID: <f...@4...com>
    References: <kro8vi$d4o$1@node1.news.atman.pl>
    <51e15459$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <51e1b457$0$1447$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <krsm2s$4r8$2@node2.news.atman.pl>
    <47enfcvc5g1v.ay4bmq4xrgra$.dlg@40tude.net>
    <1...@g...com>
    User-Agent: ForteAgent/7.00.32.1200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    X-Complaints-To: a...@e...com
    Organization: Forte Inc. http://www.forteinc.com/apn/
    X-Complaints-Info: Please be sure to forward a copy of ALL headers otherwise we will
    be unable to process your complaint properly.
    Date: Sun, 14 Jul 2013 10:39:45 -0500
    X-Received-Bytes: 3309
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498224
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 14 Jul 2013 04:47:30 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >
    >Nic kierowca nie mógł wiedzieć bo skala była krótka do tego od zera w obie strony.
    Warszawianka miała +- 30A z działką 15A i to wszystko na dwóch centymetrach.
    http://www.google.pl/imgres?client=firefox-a&sa=X&rl
    s=org.mozilla:pl:official&biw=1024&bih=660&tbm=isch&
    tbnid=QQqKmfBoxWD_mM:&imgrefurl=http://allegro.pl/ws
    kaznik-ladowania-pradnicy-fso-warszawa-m20-223-i2992
    034069.html&docid=qgc4lBIGch_ziM&itg=1&imgurl=http:/
    /img12.allegroimg.pl/photos/400x300/29/92/03/40/2992
    034069&w=400&h=300&ei=SY7iUcS-O4WUtAaJwYHADw&zoom=1&
    ved=1t:3588,r:0,s:0,i:81&iact=rc&page=1&tbnh=158&tbn
    w=218&start=0&ndsp=14&tx=113&ty=51. Nic kierowca nie mógł wiedzieć ze wskazań takiego
    wskaźnika. Poza tym od zawsze w samochodach były regulatory napięcia utrzymujące, a
    przynajmniej starające się utrzymać napięcie na poziomie 14-15V. Takie rozwiązanie
    wyklucza możliwość oceniania w sprawnym samochodzie czegokolwiek poza tym że
    wskazówka buja się w okolicach zera.

    Po prawej stronie klawiatury masz taki klawisz z napisem "enter".
    Latwo go znalezc bo na ogol jest wiekszy od pozostalych. Ten kalwisz
    tzreba naciskac od czasu do czasu. Wiem ze poczatkujacy uzytkownik
    komputera ma z tym klopoty, ale nie matrw sie. Startaj sie, a po
    pewnych ilosciach cwiczen opanujesz te sztuka.

    Zas jak idzie o amperomierz - on sluzyl glownie do tego zeby bylo
    widac czy pradnica laduje. W owych samochodach nie bylo alternatorow,
    a pradnice pradu stalego ze szczotkami i komutatorem, i te szczotki
    mialy zwyczaj sie zanieczyszczac lub zawieszac. Wiec pradnica krecila
    sie, ale akumulator sie nie ladowal.

    Byly rozniez dosyc przymitywne elektromechaniczne regulatory napiecia
    i pradu ladowania.Wykonane na przekaznikach. W nich czesto nadpalaly
    sie styki i w takiej sytuacji tez pradnica nie ladowala.

    Takie przypadki zdarzaly sie czesto dosyc

    W nowych samochodach jest taka lampka ktora podswietla obrazek
    akumulatora. Widac jak sie przekreci kluczyk ale jeszcze nie zapali
    silnika. Przeznaczenie tej lamki jest mniej wiecej taki jak owego
    amperomierza.

    A.L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: