  • 41. Data: 2013-12-25 19:49:41
    Temat: Re: Lodgy z 1.6 84KM
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-25 13:05, Użytkownik Dawid napisał:

    > A jak coś wyskoczy to hamujesz nogami?
    > Nie ma co z tobą dyskutować, lepiej oddaj prawko bo pozabijasz
    > wszystkich.Teoretycznie poldek to super rakieta, masz rację i z tym żyj :-)

    Brak argumentów i zaczynasz personalnie jechać ?
    A wiesz że ten opluwany przez ciebie polonez miał hamulce tarczowe
    które nie były takie złe jak myślisz. Jeden z jego następców
    Lanos który miał być nowocześniejszy nie był takim do końca.
    Miał lepsze silniki ale jeśli idzie o hamulce to były one
    stasrsze niż w polonezie, na jednej osi normalne tarcze a na
    drugiej bębny jak w starej warszawie czy żuku.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2013-12-25 20:12:54
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    > b) Ma ktoś? Czy Lodgy w 7 osób w ogóle się toczy z tym silnikiem? Ma się
    > tylko przemieścić z prędkością autostradową z A do B. Z klimą.
    Widzę, że sporo Kolegów pisze, że taka moc to za mało.
    Z kolei ja ruszając np. spod świateł (ale nie jako pierwszy i nie w DC)
    widzę, że chyba 99% aut ma nie więcej, jak 0,03 KM/kg, bo przyspieszenia
    osiągają "kosmiczne". No chyba, że kierowników parzy pedał gazu. Tak
    więc jak nie musisz mieć dynamiki, to spokojnie.
    Jeździłem czas jakiś Fiatem Doblo z silniczkiem 63 KM i też jakoś dawał
    radę.
    Jacek

  • 43. Data: 2013-12-25 21:23:12
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-12-25 19:49, RadoslawF pisze:

> [...]
    > stasrsze niż w polonezie, na jednej osi normalne tarcze a na
    > drugiej bębny jak w starej warszawie czy żuku.

    A wiesz, że te super hamulce w Polonezie usprawniono dopiero koło 1996r.
    Jak te stare były takie super to po kiego je zmieniano?
    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2013-12-25 21:34:55
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    jerzu wrote:

    > Pojechać, pojedzie. Tylko spalanie...

    9/100?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 45. Data: 2013-12-25 21:44:38
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Jeździłem czas jakiś Fiatem Doblo z silniczkiem 63 KM i też jakoś dawał
    > radę.

    o mieście, gdzie jest 50 - każdy da radę, bo wprawny rowerzysta będzie i
    tak pierwszy. ja kieruję czasem xsarą picasso która ma 90 koni, i widzę
    to tak: Problem jest wtedy jak się jedzie trasą typu katowice-
    częstochowa. dwa pasy, w większości 90, trochę skrzyżowań ze światłami.
    Lecisz - 100-110km/h czyli jakby większość powiedziała zgodnie z
    przepisami a tu nagle czerwone. stop. zielone start...... a tu auto
    niemalże stoi.. lewy pas jedzie, a za sobą następne auto już mam "na
    dupie". no to gaz do dechy, a na wyświetlaczu 13litrów na 100km, w
    lusterku dymek a ja się rozglądam czy jedziemy czy stoimy? Auto sprawne.
    Drugi problem to wyprzedzanie. zawsze trafi się jakaś ciężarówa którą
    trzeba wyprzedzić. Im szybciej tym bezpieczniej.
    ToMasz

  • 46. Data: 2013-12-25 21:50:57
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Jacek wrote:

> [...]
    > pedał gazu. Tak więc jak nie musisz mieć dynamiki, to spokojnie.
    > Jeździłem czas jakiś Fiatem Doblo z silniczkiem 63 KM i też jakoś

    A jakie mial przyspieszenie 120-150?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 47. Data: 2013-12-25 22:09:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-25 10:53, ToMasz pisze:

    > Zapłacisz za nie ok 60tyś. za 3 lata będziesz miał auto warte ok 30 tyś,
    > czyli jesteś 10 tyś w plecy na rok.

    Dlaczego zakładasz że okres rozliczeniowy ma się skończyć na 3 latach?
    Napisz co się opłaci kupić na 10 lat jazdy?

  • 48. Data: 2013-12-25 22:15:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-25 21:23, Użytkownik Dawid napisał:

    > A wiesz, że te super hamulce w Polonezie usprawniono dopiero koło 1996r.
    > Jak te stare były takie super to po kiego je zmieniano?
    > Pozdrawiam

    Bo lepsze jest wrogiem dobrego a usprawnienie nie oznacza wymiany.
    Tytułowa Dacia nie ma przypadkiem bębnów z tyłu zamiast tarcz ?

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2013-12-25 23:22:45
    Od: tá´Ź

    MadMan wrote:

    > Wszyscy powyżej 140 km/h? Nie chce mi się wierzyć.

    Polonez z 5 osobami i bagażem 140 km/h? Chyba z dużej góry i jak się
    żagiel postawi.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 50. Data: 2013-12-25 23:24:40
    Od: tá´Ź

    RadoslawF wrote:

> [...]
    > były one stasrsze niż w polonezie, na jednej osi normalne tarcze a na
    > drugiej bębny jak w starej warszawie czy żuku.

    Tyle, że te tarcze z Poloneza były mikroskopijne i nawet po wszystkich
    poprawkach Polonez hamował chujowo. Już dawałem tu linki do testów.
    Polonez miał, w zależności od rocznika, hamulce bardzo złe lub
    beznadziejne.

    --
    ss??q s? ??u??ou??