    Date: Wed, 25 Dec 2013 21:44:38 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lodgy z 1.6 84KM

    > Jeździłem czas jakiś Fiatem Doblo z silniczkiem 63 KM i też jakoś dawał
    > radę.

    o mieście, gdzie jest 50 - każdy da radę, bo wprawny rowerzysta będzie i
    tak pierwszy. ja kieruję czasem xsarą picasso która ma 90 koni, i widzę
    to tak: Problem jest wtedy jak się jedzie trasą typu katowice-
    częstochowa. dwa pasy, w większości 90, trochę skrzyżowań ze światłami.
    Lecisz - 100-110km/h czyli jakby większość powiedziała zgodnie z
    przepisami a tu nagle czerwone. stop. zielone start...... a tu auto
    niemalże stoi.. lewy pas jedzie, a za sobą następne auto już mam "na
    dupie". no to gaz do dechy, a na wyświetlaczu 13litrów na 100km, w
    lusterku dymek a ja się rozglądam czy jedziemy czy stoimy? Auto sprawne.
    Drugi problem to wyprzedzanie. zawsze trafi się jakaś ciężarówa którą
    trzeba wyprzedzić. Im szybciej tym bezpieczniej.
    ToMasz