eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLodgy z 1.6 84KMRe: Lodgy z 1.6 84KM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lodgy z 1.6 84KM
    Date: Thu, 26 Dec 2013 17:00:14 +0100
    Organization: private
    Lines: 45
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
    References: <l9bvfs$5li$1@node2.news.atman.pl> <4gmp7t7y3ifq$.dlg@myjk.org>
    <52baa790$0$2172$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@r...power.pl>
    <52bac5b4$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@r...power.pl>
    <52baca02$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
    <l9f9c6$b00$1@node2.news.atman.pl>
    <2wncn21m35w3.k8fj6tg18itw$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: ip-37-109-96-121.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1388073615 26267 37.109.96.121 (26 Dec 2013 16:00:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Dec 2013 16:00:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3 (Normal)
    In-Reply-To: <2wncn21m35w3.k8fj6tg18itw$.dlg@40tude.net>
    X-Comment-To: Tomasz Pyra
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516157
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Tomasz,

    Thursday, December 26, 2013, 3:34:37 PM, you wrote:

    >>>> Opisywany egzemplarz obecnie ma 22 lata :) A hamulce do jazdy 140 km/h
    >>>> są potrzebne? Bo mi się wydawało że jedynie do wyhamowania z tej
    >>>> prędkości :P
    >>> A jak coś wyskoczy to hamujesz nogami?
    >>> Nie ma co z tobą dyskutować, lepiej oddaj prawko bo pozabijasz
    >>> wszystkich.Teoretycznie poldek to super rakieta, masz rację i z tym żyj :-)
    >> Brak argumentów i zaczynasz personalnie jechać ?
    >> A wiesz że ten opluwany przez ciebie polonez miał hamulce tarczowe
    >> które nie były takie złe jak myślisz. Jeden z jego następców
    >> Lanos który miał być nowocześniejszy nie był takim do końca.
    > Opowieści o dobrych hamulcach w Polonezie wzięły się chyba tylko z tego że
    > były pewnie lepsze niż te w Syrenie :-)

    Bo ja wiem ;)

    > Dopiero potem zrobiono wielkie usprawnienie tych "uwaga tarczowych"
    > hamulców - tzw. hamulce Lucasa (przód tarcza, tył bębny), które jakoś tam
    > hamowały.
    > Wymiary tych hamulców są takie jak we Fiacie Cinquecento.

    Maleństwa.

    > Wiadomo że trzeba pamiętać że Polonez, to nadal był tak naprawdę sto razy
    > liftingowany, ale mechanicznie nadal włoski Fiat 1500 z lat 60-tych.
    > Lanos już miał tarcze większe i wentylowane - już zupełnie inna bajka.

    Normalne wentylowane tarcze a z tyłu - kogo obchodzi tył? Ważne, żeby
    przód dobrze hamował. Lanosem da się bez problemów wyhamować z
    dowolnej prędkości, jaką zdoła rozwinąć. Co ważniejsze - nie traci
    zdolności hamowania po hamowaniu ze 140+ - przeciwnie do Poldka sprzed
    Lucasa, który hamował raz a potem musiał stygnąć.

    Co w niczym nie zmienia faktu, że Poldek dawał mi więcej radochy z
    jazdy po górskich drogach. Lanos lubi postraszyć podsterownością :(

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: