  • Data: 2009-10-26 07:49:07
    Temat: Re: Litosci!!!!
    Od: "Kokos" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:hc2qog$2fs$1@inews.gazeta.pl...

    > "Jaskrawy" hc1bl0$sp3$...@i...gazeta.pl

    > Jeśli tak wyglądają, jak ich opisałeś, to znak, że dobrze zarabiają.
    > Albo... Że kosztem dobrego samopoczucia żony i dzieci wydają za dużo
    > na dobrą prezencję...

    > No właśnie. Sam widzisz, że starają się, ale za głodowe zarobki trudno się
    > ubrać.

    > Niech pomyślą o żurawiu i zdalnym sterowaniu...
    > Ale... Podnieś im zarobki...
    > Niech zarabiają na foceniu, nie zaś dotują to zajęcie...

    trzebaby sie zapytac autora wątku czy młodym kamerzysta proponowal żurawia
    za większa kase.. bo moze ona takiego czegoś nie ma i nie chce, woli sobie
    podejsć i nagrywac niz kombinowac z żurawiem za większa kase..
    no i ogladaja czasem niektóre filmy ze ślubu, stwierdzam ze i tak niektórzy
    na tym źle nie wychodza... oglądałem takie pszakwile ze sam bym za to nie
    dał złamanego grosza.