  • Data: 2009-10-26 12:03:18
    Temat: Re: Litosci!!!!
    Od: "Kokos" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Witam.
    >Nie znamy tła i całości sytuacji ale prawdopodobnie jest tak ....
    >- wiele osób stara się pozyskać fotografa o jak najniższej cenie a tutaj
    >wybór jest mały, jak tanio to nie jest to osoba z etatową pracą przy
    >fotografowaniu ale dorabiającą fotografowaniem. Widziałem wiele ślubów i
    >można po sposobie fotografowania odgadnąć którego fotografa to nie jest
    >pierwszyzna...
    >- zgadza się, wyciągnięte sweterki i gołe plecy przy pochylaniu się nie
    >przystoją, buty dogorywające na nogach też ale nie można wymagać
> [...]

    co to jest "strój gościa weselnego":))))??? buheuheue
    nikt mu nie karze zapierdalać we fraku, ale jeżeli robi zdjecia w kosciele
    to wypadaloby się ubrac jak do koscioła, czyli nie w brudnym swetrze czy w
    dresie i ujebanych w błocie butach tylko chociaż koszula z kołnierzykiem i
    przede wszystkim czysto. skoro taki fotograf robi zdjecia w kosciele to
    chyba musi mieć wiedze jak sie nalezy ubrac zeby tam wejsć...
    i nic nie ma do tego cena za jaką sie fotografa bierze, nie widzialem
    jeszcze cennika w którym od ceny zalezy czy sie ładnie ubierze czy przyjdzie
    jak rolnik z pola.
    za jaka kase sie by zdjec nie brało to mają być dobre, chyba że fotograf
    powie że "zrobi za 500 zł ale będą zdjęcia do dupy i może z 15 wybierze sie
    do pokazania..."