  • 51. Data: 2010-11-18 00:20:49
    Temat: Re: Litewski TIR
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3NQfjm$J84@mike.oldfield.org.pl>:

    > Skąd wiesz, że Cavallino wyprzedza poboczem/pasem awaryjnym?

    A.
    Bo Cavallino to mój szwagier

    B.
    Gdzie wyczytałeś, żebym pisał, że wiem, iż anonim Cavallino, pisujący na tę
    grupę wyprzedza tak jak to sugerujesz

    C.
    typ
    <<jednostka klasyfikacyjna obejmująca osobniki o wyrazistych cechach
    psychicznych lub psychicznych i fizycznych;

    Wybierz sobie odpowiedź, która Ci pasuje...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 52. Data: 2010-11-18 00:21:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Nov 2010 00:00:43 +0100, 'Tom N' wrote:

    >To wyłacznie Twoja interpretacja.

    Nie - twoje dane.
    400m z predkoscia 90km/h= 16s, z predkoscia 75km=19.2s

    Biorac pod uwage ze tir dalej pojechalby szybciej, to nie wiem czy w
    ogole cokolwiek zyskales. No tak - on by wyzwolil czerwone, to minuta.
    Ale skad mogles wiedziec ze on nie zwolni ? :-P

    >No to przemyśl chwilę:
    >różnica prędkości na 400m odcinka do obszaru zabudowanego 25km/h, róznica
    >prędkości na 200m odcinka od tablicy zabudowanego do świateł -15km/h.

    >Najpierw został z tyłu, następnie się pultał, że zwalniam(a sam nie
    >zwalniał), a za chwilę zatrzymał się, bo przekroczył prędkość wyzwalającą
    >czerwone światło.

    No dobra, przyjmuje.

    >Zresztą już tu kiedyś opisywałem, jak to oszczędzałem paliwo wlokąc się za
    >cysterną, a potem czekałem, aż sie cysterna "spuści" na stacji, na której
    >założyłem, że paliwo tankować wypada.

    Sam mowie ze jak sie chce wysoka srednia osiagnac, to trzeba
    wyprzedzac po wariacku .

    J.

  • 53. Data: 2010-11-18 00:37:55
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:von8e69fv6idltg315fclmlj8vqevtugii@4ax.com>:

    > Nie - twoje dane.
    > 400m z predkoscia 90km/h= 16s

    Nigdzie nie napisałem, że wyprzedzałem mając na liczniku 90 ;P

    > Biorac pod uwage ze tir dalej pojechalby szybciej, to nie wiem czy w
    > ogole cokolwiek zyskales.
    [...]
    > Ale skad mogles wiedziec ze on nie zwolni ? :-P

    Po wcześniejszych jego osiągach.

    > No dobra, przyjmuje.

    Ufff.

    > Sam mowie ze jak sie chce wysoka srednia osiagnac, to trzeba
    > wyprzedzac po wariacku .

    Nie wyprzedzałem po wariacku, wcześniej się za nim wlokłem przez kilka
    kilometrów i mi się przypomniało jak to maluchem się jeździło ze stała
    prędkością, niezależnie, czy wiocha, czy autostrada -- ot zredukowałem z
    leniwej 5 do 3 i nacisnąłem gaz, gdy było odpowiednie miejsce do
    wyprzedzenia;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 54. Data: 2010-11-18 01:04:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 00:20:49 +0100, 'Tom N' napisał(a):

> [...]
    > psychicznych lub psychicznych i fizycznych;
    >
    > Wybierz sobie odpowiedź, która Ci pasuje...

    Twoja wypowiedź mocno sugeruje, iż Cavallino własnie tak postępuje i jest
    to zachowanie typowe dla jemu podobnych.
    Skoro nie znasz Cavallino, to skąd wiedza o zachowaniach typowych dla jemu
    podobnych i skąd bierzesz parametry do ustalania podobieństwa?
    --
    ___________ (R)

  • 55. Data: 2010-11-18 01:19:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3NQjHc$J8L@mike.oldfield.org.pl>:

    > Skoro nie znasz Cavallino, to skąd wiedza o zachowaniach typowych dla jemu
    > podobnych i skąd bierzesz parametry do ustalania podobieństwa?

    Źle wybrałeś -- szwagier ma ksywkę Cavallino, tak więc twierdzenie, że nie
    znam Cavallino i cała reszta wywodu poszła się paść.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 56. Data: 2010-11-18 07:27:27
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-11-17 11:48, LEPEK pisze:

    > Ty widzę rzadko jeździsz po naszych drogach międzymiastowych. Takie
    > robienie marginesu jest rzeczą nagminną, choć muszę powiedzieć, że
    > powoli to się na szczęście zmienia.

    ROTFL.
    Jestes durniem do kwadratu.

    --
    Karolek

  • 57. Data: 2010-11-18 08:58:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-17 23:49, jerzu pisze:

    > Konkret?

    AFAIK jest to związane z wymaganiami dotyczącymi badań i zaświadczeń
    wydawanych przez lekarzy medycyny pracy. Ich zakres określa Instytut
    Medycy Pracy i ten coś tam zmienił w tej materii jakiś czas temu.

  • 58. Data: 2010-11-18 09:47:56
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w
    >
    > No wiesz, jesli masz dodatkowo kredyt na dom - w USA norma, bank cie
    > eksmituje, lekarze odmawiaja leczenia, to nawet glupie dwa miesiace bez
    > prawka dla kierowcy ciezarowki moga byc bliskie kary smierci :-)

    No przecież nikt go do jazdy "pod prąd" z nadmierna prędkością - nie zmusza

  • 59. Data: 2010-11-18 10:14:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek_P wrote:
> [...]
    a-szalonego-tirowca,wiadomosc.html

    > [ disclaimer: nie bić, proszę! ;) ]
    >
    > Nurtuje mnie taka sobie ciekawość: jak, w sensie karnym, zakończyłaby
    > się taka akcja w Niemczech, a jak np. w USA. Ma ktoś AKTUALNE
    > informacje
    > na taki temat?

    imho w Polsce były podstawy do zatrzymania prawa jazdy i uziemienia TIRowca
    za stworzenie znacznego zagrożenia dla ruchu drogowego.

  • 60. Data: 2010-11-18 10:22:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mark wrote:

> [...]
    > lat- uważasz sie za fachowca, prawda ? bo sie uczyłes. kierowce
    > oceniac- moze każdy- bo ma świstek na taczkę i brak odwagi, by samemu
    > dla siebie- zrobić rzetelne psychotesty. I to jest wg. Ciebie
    > ok......
    > Nie masz pojęcia o tej pracy, o tych pojazdach, o prowadzeniu itp itd-
    > widze to na podstawie świadomych , wykształconych (mgr. doktorzy, itp
    > itd- znajomych)którzy słysząc co i jak ( to ok 1% wiedzy) - mówią- ja
    > pierdyka, nie wiedziałem, nie miałem pojecia
    > Więc bądź łaskaw nie wypowiadać sie oczymś, o czym nie masz pojęcia

    co nie zmienia faktu ze większość kierowców samochodów ciężarowych ma mózgi
    jak orzeszki. Pewnie to efekt kiły i AIDSa którymi sie zarażają od
    przydrożnych kurw.

    Z drugiej strony jak to takie trudny zawód to może trzeba zacząć wymagać
    studiów magisterskich z prowadzenia ciężarówek. :)